جوانان مسجدسلیمان سهمی از آزمون استخدامی سد مسجدسلیمان ندارند+ سند
جوانان مسجدسلیمان سهمی از آزمون استخدامی سد مسجدسلیمان ندارند+ سند
در آزمون استخدامی سد و نیروگاه مسجدسلیمان جوانان مسجدسلیمان بعنوان سهمیه بومی تلقی نمی شوند.

فراخوان جذب و بکارگیری نیروی انسانی (بومی)شرکت تولید و بهره برداری از سد و نیروگاه مسجد سلیمان در حالی منتشر شده که جوانان مسجدسلیمانی سهمی از اولویت جذب در این آزمون ندارند.

به گزارش عصر اولین ها، در بند ۴ شرایط جذب و بکارگیری نیروی انسانی (بومی)شرکت تولید و بهره برداری از سد و نیروگاه مسجد سلیمان به شرایط احراز سهمیه بومی اشاره شده است. با این حال بنظر می رسد تنها ساکنین و متولدین شهرستان اندیکا جزو سهمیه بومی این آزمون بشمار می روند و جوانان متولد مسجدسلیمان سهمی بعنوان داوطلب بومی در آزمون نخواهند داشت.


در حالی که بخش اندیکا در نیمه دوم سال ۱۳۸۶ بالاخره عنوان شهرستان را گرفت و کمتر از دو دهه از این موضوع می گذرد. علاوه بر این طی سال های اخیر بسیاری از مدیران و کارمندان ادارات مسجدسلیمان از اندیکا جذب شده اند و زمینه رشد و ترقی را در مسجدسلیمان یافته اند.
با تمام این تفاسیر باتوجه به حجم بیکاری جوانان تحصیلکرده و شایسته مسجدسلیمان متولیان امر می بایست پیگیری ها جهت اصلاح شرایط سهمیه بومی و اختصاص اولویت جذب برای جوانان مسجدسلیمان را در آزمون استخدامی سد و نیروگاه مسجدسلیمان را صورت دهند.