جولان کرونا در خیابان‌های اهواز؛ آیا بر اجرای محدودیت‌ها نظارت می‌شود؟ + فیلم
جولان کرونا در خیابان‌های اهواز؛ آیا بر اجرای محدودیت‌ها نظارت می‌شود؟ + فیلم

عصر اولین ها//ستاد مقابله با کرونا در استان خوزستان برای مقابله با شیوع این ویروس محدودیت‌هایی را برای فعالیت اصناف اعلام کرده است؛ نبود نظارت و تضمین اجرایی مناسب، این محدودیت ها را بی‌اثر کرده است.  این روزها شرایط خوزستان از نظر شیوع کرونا در وضعیت پر خطر قرار دارد و شهرهای اهواز و مسجدسلیمان […]

عصر اولین ها//ستاد مقابله با کرونا در استان خوزستان برای مقابله با شیوع این ویروس محدودیت‌هایی را برای فعالیت اصناف اعلام کرده است؛ نبود نظارت و تضمین اجرایی مناسب، این محدودیت ها را بی‌اثر کرده است.

 این روزها شرایط خوزستان از نظر شیوع کرونا در وضعیت پر خطر قرار دارد و شهرهای اهواز و مسجدسلیمان به دلیل شرایط پر خطر از سوی ستاد مقابله با کرونا استان با محدودیت‌های شدید روبه‌رو شدند.

محدودیت‌های کرونایی اگر از سوی جامعه نادیده گرفته شود، کنترل و مهار کرونا را سخت می‌کند. مهمترین راه مقابله با شیوع کرونا همراهی مردم و رعایت محدودیت‌های اعمال شده است.

 ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان هفته پیش از اعمال محدودیت کرونایی در ۱۰ شهر خوزستان شامل اهواز، مسجدسلیمان، کارون، بهبهان، امیدیه، دزفول، شوشتر، رامهرمز، باوی و آبادان خبر داد.

براساس این محدودیت‌ها، تمامی مشاغل و اصناف گروه ۲، ۳ و ۴ تنها تا ساعت ۱۸ اجازه فعالیت دارند و بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی، مطب‌ها و داروخانه‌ها، آتش نشانی، فروشگاه‌های مواد غذایی، سوپرمارکت و نانوایی‌ها شامل این محدودیت نمی‌شوند.

 خبرنگار تسنیم در اهواز با دوربین به خیابان‌های مرکز شهر رفته تا رعایت این محدودیت‌ها را بررسی کند.

متاسفانه نبود نظارت کافی و ضمانت اجرایی مناسب این محدودیت‌ها را بی‌اثر ساخته است؛ به طوری که خیابان‌های اهواز مملو از دست‌فروشانی است که در میان انبوه جمعیت مردم تا ساعات پایانی شب به فعالیت مشغول هستند.

این گزارش را در ادامه می‌بینید:

  • منبع خبر : تسنیم