حاشیه و متن نشست هم اندیشی مدیرخانه مطبوعات خوزستان با اصحاب رسانه + عکس
حاشیه و متن نشست هم اندیشی مدیرخانه مطبوعات خوزستان با اصحاب رسانه + عکس

عصر اولین ها// نشست هم اندیشی مدیر خانه مطبوعات خوزستان با اصحاب رسانه برگزار شد. در این نشست که عصر امروز در محل گیت بوستان برگزار گردید در خصوص مسائل مختلف حوزه خبر و چالش های پیش روی اصحاب رسانه به بحث و تبادل نظر پرداخته شد. به گزارش عصر اولین ها، نشست هم اندیشی […]

عصر اولین ها// نشست هم اندیشی مدیر خانه مطبوعات خوزستان با اصحاب رسانه برگزار شد. در این نشست که عصر امروز در محل گیت بوستان برگزار گردید در خصوص مسائل مختلف حوزه خبر و چالش های پیش روی اصحاب رسانه به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

به گزارش عصر اولین ها، نشست هم اندیشی مدیرخانه مطبوعات خوزستان بااصحاب رسانه خوزستان در محل گیت بوستان سازمان آب و برق برگزار گردید. افشار پرویزی بابادی مدیرخانه مطبوعات در ابتدای این نشست با اشاره به بخشی از عملکرد مجموعه خانه مطبوعات طی یکسال اخیر ابراز امیدواری نمود که با همفکری و همبستگی اصحاب رسانه برنامه ریزی و اقدامات شایسته ای در حوزه رسانه و خبر انجام پذیرد.

در ادامه اصحاب رسانه حاضرین در نشست به بیان مسائل و مشکلات حوزه متبوع پرداختند. برگزاری بیشتر دوره ها و کارگاههای آموزشی، ساماندهی وضعیت اهالی رسانه و رفع مشکلات معیشتی و بیمه آنان از طریق ایجاد صندوق حمایتی، بهره مندی از ظرفیت اصحاب رسانه بعنوان مشاورین رسانه مسئولین و مدیران، نگاه متوازن و عادلانه به رسانه ها و مطبوعات در توزیع آگهی ها، رفع مشکلات حقوقی و شکایت از اصحاب رسانه توسط برخی مسئولین و ادارات، توانمندسازی رسانه ها و آموزش بیشتر در مقوله اقتصاد رسانه، ایجاد بستر مناسب جهت ساماندهی و فعالیت رسانه ها بر مبنای تخصص،  و … از جمله موارد مطرح شده توسط اصحاب رسانه در این نشست بود.

در این نشست همچنین ضمن اشاره به مشکلات اخیر استان از جمله قطعی مکرر برق، مشکلات تالاب هورالعظیم و مسائلی از این قبیل بر لزوم همگرایی بیشتر اصحاب رسانه در راستای هم افزایی و بهبود وضعیت رسانه ها و نیز رفع مشکلات موجود استان تأکید گردید.