حجت الاسلام امینی:امیدوارم افراد جاه طلب برای نماینده آینده تصمیم گیری نکنند
حجت الاسلام امینی:امیدوارم افراد جاه طلب برای نماینده آینده تصمیم گیری نکنند

سایت خبری شهر اولین ها//امام جمعه مسجدسلیمان ضمن تذکر در رابطه با تکرار زمین خواری در مسجدسلیمان گفت : در روز روشن در منطقه نمره دو چند هزار متر مربع زمین را در حضور کارمند شهرداری می گیرند . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از آسماری , حجت الاسلام امینی امام […]

سایت خبری شهر اولین ها//امام جمعه مسجدسلیمان ضمن تذکر در رابطه با تکرار زمین خواری در مسجدسلیمان گفت : در روز روشن در منطقه نمره دو چند هزار متر مربع زمین را در حضور کارمند شهرداری می گیرند .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از آسماری , حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های  این هفته نماز جمعه شهرستان با اشاره به  مناسبت های ماه رجب  از جمله مراسم اعتکاف گفت :  این نمازها و عبادت ها خیلی از گره ها را باز می کند لذا مردم را دعوت می کنیم  به حضور شور انگیز  در این مناسبت ها .

وی افزود : در روزگاری که بشر سرکش تر از همه اوقات دیگر نسبت به خداوند است  ملت شایسته ایران اسلامی بعد از هزاران سال  ۳۷ سال است که با رخداد انقلاب اسلامی که منادی  قرآن و عترت است و  با اهدا دهها هزار شهید به دنبال دعوت بین المللی جامعه بشریت به راه ولایت فقیه , امامت و نبوت هستند .

وی با بیان اینکه مدیریت دنیا  باید  به دست صالحان و خوبان باشد گفت :  قرآن می گوید که کسی که صلاحیت و تقوا ندارد  حکومتی را نباید به او دهیم در حالی که جهان امروز ما  به دست افراد  جانی , خیانت کار و زورگو است  و اجازه  نمی دهند کلمه حق به گوش کسی برسد .

امینی ادامه داد :  در حالی که در انقلابمان به فکر معیشت و رفاه مردم هستیم  اما اساس کار را فرهنگ می دانیم و آرمان مان  حکومت جهانی امام زمان  (عج) و دعوت مردم به ولایت اهل بیت که همان حاکمیت خوبان و صالحان است .

حجت الاسلام امینی با اشاره به تلاشهای دشمن برای مستبد جلوه دادن ولایت فقیه تصریح کرد : ولایت فقیه در قانون اساسی اختیاراتی دارد اما تاکنون  از این اختیارات  استفاده نکرده است  تا وحدت و فضای ملی و افکار عمومی را رعایت کند .  یکی از مبانی که  دشمن هرجایی کم می آورد روی  آن سیاه نمایی می کند همین ولایت فقیه است که تلاش می کنند او را به عنوان یک مستبد به نسل جوان معرفی کنند اما ما در کشورمان  انتخابات داریم و واقعا مردم آزادانه رای  می دهند  .

 وی  اظهار داشت : مردم  از رئیس جمهور  ,مجلس یا شورای شهر   باور نمی کنند که  بعد از چهار سال بیایند و  بگویند نگذاشتند کاری کنیم , این حرفها دروغ است , قانون اختیاراتی را در اختیار افراد قرار داده و خواسته ها و مطالبات مردم هم مشخص است .

امام جمعه مسجدسلیمان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به مسئله نفوذ گفت :  مسئله نفوذ ریشه تاریخی دارد و باید از  حوادث گذشته درس بگیریم  و  براحتی فریب دشمن را نخوریم . خطر نفوذ و فریبی که  امروز در محاصره اش هستیم  به مانند  دوره امام جواد (ع) است .

نماینده ولی فقیه در مسجدسلیمان با  تاکید بر اینکه مسئولین باید شعار سال را جدی بگیرند افزود  : اینکه مقام معظم رهبری عنوان سال را  اقتصاد  مقاومتی  ارائه دادند معلوم است که از وضع موجود راضی نیستند    و در دیدار با میهمانان خارجی هم  فرمودند که این رفت و آمد ها و نتیجه  مذاکرات محسوس نیست و به بار ننشسته است .

وی تاکید کرد : دولتمردان باید تن بدهند به مصوبه رسمی مجمع تشخیص مصلحت نظام و اقتصاد مقاومتی که بارها گفته شده ریاضت نیست و منطبق با ظرفیت های داخلی  و تعامل با دنیای خارج است را در عمل  اجرا کنند .

حجت الاسلام امینی با انتقاد از معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت : این رویه ای که مسئولان ما انجام می دهند  در مسیر اقتصاد مقاومتی نیست .  آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور   چند روز پیش مصوبه  هیات دولت را به چند وزارت خانه ابلاغ کردند که دوباره  برای واردات کالاهای لوکس و غیر ضروری اجازه دهند,  این خلاف اقتصاد  مقاومتی  است  .

وی در رابطه با حذف یارانه افراد پر درآمد گفت :  می خواهند یارانه  سه دهک پر در آمد  را حذف کنند اما در انجام این کار  ناخالصی میبینیم . مجلس  مشخص می کند سه دهک پر در آمد حذف شود اما از درون خود دولتی که یک روزی  یارانه  را مصیبت عظمی  معرفی می کند  مخالفت می کنند چون نگاه به خرداد سال آینده و انتخابات دارند .

امام جمعه مسجدسلیمان با بیان اینکه برخی مسئولان ما غفلت دارند و  نسبت به استکبار و اروپا بیش از  حد تعامل دارند گفت : رفت و آمد این هیئت ها آنچنان که باید در امر معیشت ,تولید و اقتصاد گشایش نداشته است  . برخی مسئولان ما باید از ارتش و سپاه  که  دو نیروی مسلح مقتدر و فداکار مردمی هستند یاد بگیرند که  آنچه را  که قانون  می گوید انجام می دهند  . در این سیل چند روز اخیر ارتش از همه توانمندی خود  برای خدمت به مردم استفاده کرد و اینها  الگوهای خوب اقتصاد مقاومتی  برای مدیران ما هستند .

 حجت الاسلام امینی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در مسجدسلیمان عنوان داشت :  بهترین کار پیگیری به سرانجام رساندن پروژه های آلومینیوم و پتروشیمی است . امیدوارم هر نماینده ای رای آورد نماینده واقعی مردم باشد و  به جاه طلب های اطرافش توجه نکند و  امیدوارم این جاه طلب ها برای او تصمیم گیری نکنند  .

امام جمعه مسجدسلیمان ضمن تذکر  در  رابطه با تکرار زمین خواری در مسجدسلیمان گفت : به شهرداری و اداره مسکن و شهرسازی در رابطه با زمین خواری ها تذکر می دهیم . در روز روشن در منطقه نمره دو چند هزار متر مربع زمین را در حضور کارمند شهرداری می گیرند .  شهرداری و مسکن شهرسازی  در این رابطه مسئول اند و اگر جلوی این زمین خواری ها را نگیرند ممکن است منتقدانه تر و با گویشی تلخ تر در این رابطه  صحبت کنیم.