حجت الاسلام امینی: به جای فشار های منفعت طلبانه به نماینده شهرستان ،به او کمک کنیم
حجت الاسلام امینی: به جای فشار های منفعت طلبانه به نماینده شهرستان ،به او کمک کنیم

شهر اولین ها//حجت الاسلام امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: بیاییم روحانیت را الگوی خود قرار دهیم، نماینده را تحت فشار نگذاریم و دستش را باز بگذاریم،به جای فشار های منفعت طلبانه،به او کمک کنیم. حجت الاسلام امینی در ابتدا همه مردم را به تقوا الهی دعوت کرد و ادامه داد:وقتی […]

شهر اولین ها//حجت الاسلام امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: بیاییم روحانیت را الگوی خود قرار دهیم، نماینده را تحت فشار نگذاریم و دستش را باز بگذاریم،به جای فشار های منفعت طلبانه،به او کمک کنیم.
حجت الاسلام امینی در ابتدا همه مردم را به تقوا الهی دعوت کرد و ادامه داد:وقتی که همه معصومین درباره این ماه حرف زدند و خوشبخت کسی که از این ماه سربلند بیرون بیاید و رو سیاه کسی است که در این ماه توشه ای جمع نکرده است.

وی ادامه داد: باید از این ماه استفاده کرد که انبوه دعاهای مفاتیح مختص این ماه است و گفت:خداوندا حال همه ما را تغییر بده،با این دعاهاست که تا این اندازه جلو آمدیم دعای جانبازان،کارگران،مردم همه مردم است.

خطیب جمعه مسجدسلیمان در خطبه دوم ضمن تشکر از همه نهاد هایی که با توانمندی خود به این ماه خدمت کردند اضافه کرد:بخشش بسیار خوب است،بخشش که در ایل و تبارمان ذاتی است اما باید این بخشش را جهت دهی کنیم باید از مراسمات عزا به سمت احیا،آموزش و پرورش بیاوریم.

حجت الاسلام امینی در ادامه به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران و کارکنان دولت اشاره کرد و فرمودند: اقتصاد مقاومتی چاره حل اقتصاد ما و باید با روحیه انقلابی انجام دهیم.

حجت الاسلام امینی در پایان اضافه کرد:بیاییم روحانیت را الگوی خود قرار دهیم، نماینده را تحت فشار نگذاریم و دستش را باز بگذاریم،به جای فشار های منفعت طلبانه،به او کمک کنیم.