حجت الاسلام امینی : خانواده ها در مسیر اقتصاد و اشتغال سرمایه گذاری کنند و نهضت ازدواج برپا کنند
حجت الاسلام امینی : خانواده ها در مسیر اقتصاد و اشتغال سرمایه گذاری کنند و نهضت ازدواج برپا کنند

سایت خبری شهر اولین ها//حجت الاسلام امینی گفت : .اگر همین ملت اراده کنند و کالای خارجی نخرند چقدر به تولید کننده داخلی کمک می شود. البته تولید کننده ها باید اراده کنند و کالای خود را با کیفیت تولید کنند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان […]

سایت خبری شهر اولین ها//حجت الاسلام امینی گفت : .اگر همین ملت اراده کنند و کالای خارجی نخرند چقدر به تولید کننده داخلی کمک می شود. البته تولید کننده ها باید اراده کنند و کالای خود را با کیفیت تولید کنند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه در رابطه با اهمیت مسئله ازدواج اظهار داشت : اخیرا مقام معظم رهبری در باب دست برداشتن از کنترل موالید فرمودند : منظور این نیست که خانواده ها حتما باید فرزند بیشتری بیاورند,بخشی از دغدغه بنده مسئله ازدواج است و ناراحتم که ازدواج ها دیر هنگام شده است .

وی افزود : وقتی می گوئیم فرزند آوری و ازدواج نباید ذهنمان به سمت افراد بیکار برود ,آنهم در شهر دلشکسته ما که بیکار هم کم ندارد . در کشورمان پولدار و سرمایه دار زیاد داریم,میلیون ها نفر سفر خارج از کشور می روند  و این همه فروشگاه های لوازم آرایشی که در خاورمیانه در مصرف لوازم آرایشی مقام داریم نشان می دهد که پول در دست مردم است .

امینی ادامه داد : خانواده هایی که سرمایه دارند می توانند این سرمایه را در مسیر اقتصاد و اشتغال سرمایه گذاری کنند ,نهضت ازدواج برپا کنند . ایرانی ها اگر اراده کنند و دست به دست هم دهند هر کاری را به راحتی انجام می دهند .

امام جمعه مسجدسلیمان با اشاره به راه اندازی کمپین تحریم  خودروی داخلی در فضای مجازی تصریح کرد : در فضای مجازی کمپینی به نام تحریم خودروی داخلی به راه افتاده که صنعت خودرو , وزیر و همه را به تکاپو انداخته است .اگر همین ملت اراده کنند و کالای خارجی نخرند چقدر به تولید کنند داخلی کمک می شود. البته تولید کننده ها باید اراده کنند و کالای خود را با کیفیت تولید کنند.

حجت الاسلام امینی در خصوص اهمیت تعلیم و تربیت فرزندان گفت : پا به پای تعلیم باید نگران تربیت فرزندانمان هم باشیم ,در فضای مجازی با آسیب های زیادی مواجه ایم . رهبر انقلاب در این خصوص نکاتی را فرمودند که بسیار مهم است و یکی از رصد گاه های جدی دشمن برای آسیب زدن فضای مجازی است .

وی افزود : بازگشایی مدارس فرصت خوبی است تا با همکاری اولیا دانش آموزان  و روحانیت در قالب ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش و پروتکل هایی که وزارت آموزش و پرورش و حوزه علمیه برای مدارس نوشتند به نام مدارس امین , مدارس را به طلاب با انگیزه و با سواد بسپارند. با همان نظام علمی اما تربیت مکتبی و دینی باشد .

امینی اظهار داشت : در سال تحصیلی پیش رو با همکاری مدیرکل آموزش و پرورش و مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان موفق شدیم یکی از این مدارس را به عهده بگیریم و با همکاری حوزه علمیه , آموزش و پرورش و معلمان دلسوز  به نام  مدارس امین این مدرسه را مدیریت کرده و توسعه دهیم .

وی تاکید کرد : منظور از مدارس امین تربیت دانشمندانی است که وقتی به مقام بالای علمی و مدیریتی رسیدند بی وفا  به آب و خاک و مردمشان نشوند .

مرجع:آسماری نیوز