حجت الاسلام امینی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی مسجدسلیمان: ۹ دی روز بصیرت و همراهی با ولایت است
حجت الاسلام امینی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی مسجدسلیمان: ۹ دی روز بصیرت و همراهی با ولایت است

شهر اولین ها//حجت الاسلام امینی تاکید کرد:۹ دی برعلیه حزب یا گروه خاصی نیست بلکه حماسه ۹ دی بر علیه فساد مالی و اخلاقی است. به گزارش شهر اولین ها، مراسم گرامیداشت حماسه یوم الله ۹ دی عصر امروز در مسجدجامع نمره یک با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان برگزار گردید. حجت الاسلام امینی امام […]

شهر اولین ها//حجت الاسلام امینی تاکید کرد:۹ دی برعلیه حزب یا گروه خاصی نیست بلکه حماسه ۹ دی بر علیه فساد مالی و اخلاقی است.

به گزارش شهر اولین ها، مراسم گرامیداشت حماسه یوم الله ۹ دی عصر امروز در مسجدجامع نمره یک با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان برگزار گردید.

حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان و سخنران این مراسم طی سخنانی اظهار داشت:علیرغم خیل عظیم مشکلات داخلی و دشمنان فراوان خارجی و گذشت حدود ۴۰سال از عمر انقلاب مقتدرمان بحمدالله   ولایت فقیه  و امت همیشه حاضر در صحنه مان بیش از گذشته درخشیده اند.

 

وی با اشاره به وقایع مختلف تاریخی افزود:درتاریخ همیشه افرادی بودند که در لباس دوست منافق بودند و عاشق قدرت,ثروت اندوزی و بدنبال ارتباط با کفار می رفتند مانند مشروطه که آحاد مردم استبداد را شکستند اما دوباره همه چیز از دست رفت و مشروطه  را شکستند..

 

وی ادامه داد:اگر همین دیانت ملت و معرفت به عاشورا نبود معلوم نبود انقلاب اسلامی تا بدین جا عمر می کرد, انقلابی که این همه بر علیه آن توطئه و فتنه تدارک دیده اند .

 

حجت الاسلام امینی تصریح کرد:امشب و در سالروز حماسه ۹ دی آمده ایم بگوئیم بزرگترین فتنه و کودتای پس از انقلاب اسلامی که با همکاری جبهه کفر و نفاق داخلی برقرار شد فتنه پس از انتخابات سال۸۸ بود.انتخاباتی که دشمن بدلیل حضور همه سلیقه ها در این انتخابات نتوانست بگوید این انتخابات رقابتی یا واقعی نیست اما گفتند انتخابات مهندسی و تقلب می شود.

 

وی یادآور شد:از یک ماه پیش از انتخابات می گفتند که انتخابات تقلب می شود اما رهبر انقلاب مدت ها پیش از انتخابات روشنگری کرده و هشدار می دادند و برخی خواص آماده فتنه جویی را نصیحت می کردند به مردم داری, صدق و جمهوریت و دوری از دروغ و تزویر, انتخاباتی که نه یک نفر از یک سلیقه بلکه چند نفر قدرتمندانه به میدان  آمدند, خیلی تلخ است که کسی انتخابات سالم را به نام انتخابات مهندسی شده تحریف  و تضعیف کند.

امام جمعه مسجدسلیمان خاطر نشان ساخت:کجای تاریخ انقلاب از دوران امام(ره) تا  سال ۸۸ کسی بعد از ظهر روز انتخابات اعلام پیروزی می کند؟ کجا ما شاهد بودیم خانم یک شخصیت بلند پایه کشور روز انتخابات بگوید که  اگر فلان کاندیدا پیروز نشد مردم به خیابان بیایند؟ در حالی که در انتخابات سال ۸۴ آقایی که از ساکتین فتنه بود و در سال ۸۴ چون تصور شکست را نمی کردند و وصل به رسانه های سلطه و آمریکا نبودند به شکست تن دادند.اینها کسانی هستند که معتقدند همیشه باید در قدرت باشند.

 

وی تاکید کرد:ما با هیچ کسی رودربایسی نداریم, چه سران فتنه باشند یا دیگر کسانی که جز ساکتین فتنه بودند.ما یازده روز خانه نشینی  آقای احمدی نژاد و فساد معاون اول وی و اینکه آقای هاشمی حتی یک مرتبه در مورد فتنه صحبت نکردند را فراموش نمی کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مسجدسلیمان ادامه داد:این مسائل را از تریبون مسجد جامع قدیمی نمره یک می گویم تا به همه جوانان مان از همه گرایش ها بگویم تریبون  مسجد و نماز جمعه له و یا علیه احزاب نیست بلکه تریبون های مردمی و ولایی است.اگر بصیرت نداشته باشیم به نام اصلاح طلب و اصولگرای دروغین انقلاب را می برند و خط بطلان بر خون دهها هزار شهید مان می کشند.

 

وی تاکید کرد:۹ دی برعلیه حزب یا گروه خاصی نیست بلکه حماسه ۹ دی بر علیه فساد مالی و اخلاقی است.

 

امام جمعه مسجدسلیمان گفت:در انتخابات سال ۸۸ که چهل میلیون رای به صندوق ها انداختند و لحظه ای که می رفت برای تاریخ ما به عنوان یک نقطه پر درخشش و تولید کننده اقتدار ملی و آبروی بین المللی شود متاسفانه اشخاصی منافق آن نقطه پر درخشش را تبدیل کردند به عامل تولید بی ثباتی و هرج و مرج  و رفتند تا صندوق انتخاباتی که نماد جمهوریت  و نماد اعتماد عمومی بود را  از بین ببرند .

 

وی عنوان داشت:حماسه ۹ دی روز بصیرت و همراهی با ولایت است, مقام معظم رهبری در جریان فتنه فرمودند باید از طریق قانون این موضوع را بررسی کنید  اما نیامدند و شعار بر علیه نظام  و اصل ولایت فقیه دادند,عکس امام (ره) را پاره کردند در حالی که نوه امام (ره)  حتی یک جمله بر علیه فتنه گران نگفتند.

 

وی اظهار داشت:برخی این واژه را بیان می کنند که رهبر معظم انقلاب تدبیر امام(ره) را ندارد. رهبری که شعار سال را اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نهادند اما  فرصت مذاکره با آمریکا را به کسانی که می گفتند باید با آمریکا ارتباط برقرار کنیم دادند و نتیجه را همگی دیدیم,آیا رهبری تدبیر داشت یا نخبگانی که راه برجام را رفتند؟

 

حجت الاسلام امینی تاکید کرد:کسی نمی تواند در مقابل نفاق پیچیده حوادث  خرداد ۸۸ مقاومت کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر باشد.مقام معظم رهبری ما به آنها فرصت داد اما در روز عاشورا خباثت را به اوج رساندند اما به فضل خدا رسوا شدند, این هنر ملت بصیر و بیدار ما است, ۹ دی ملی و همگانی  بود و از همه اقشار و گروهها و جناح ها به میدان آمدند و آبرو  و اقتدار به رهبر بصیر و بیدارمان دادند.

 

آسماری