حجت الاسلام امینی: ما صاحبان حقوق نجومی را رها نمی کنیم تا عزل شوید
حجت الاسلام امینی: ما صاحبان حقوق نجومی را رها نمی کنیم تا عزل شوید

شهر اولین ها//نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام امینی برگزار شد.حجت اسلام امینی درابتدا ضمن دعوت همه مردم به تقوا الهی و به ولایت پیامبر اشاره کرد وگفت:نوک پیکان این ولایت سلمان فارسی است. وی با بیان اینکه وجود ولایت فقیه ضروری است افزود:باید همه زکات و خمس باید جمع شوند تا امام […]

شهر اولین ها//نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام امینی برگزار شد.حجت اسلام امینی درابتدا ضمن دعوت همه مردم به تقوا الهی و به ولایت پیامبر اشاره کرد وگفت:نوک پیکان این ولایت سلمان فارسی است.

وی با بیان اینکه وجود ولایت فقیه ضروری است افزود:باید همه زکات و خمس باید جمع شوند تا امام امت و ولایت فقیه تقسیم کند و کسی که میگوید ولایت فقیه نیست پس اسلام را نفهمیده است.
حاج آقا امینی ادامه داد:مجددا تقبل الله میگویم عبادات شما در ماه رمضان و عید فطر که در مصلا و مساجد برگزار کردیم،این مجالس و محافل را حفظ کنید و بنده غفلت نمیکنم و مسگویم هفت شهیدان یکی از منابع بزرگ معنوی شهرمان است.

وی اظهار داشت لباس بختیاری سرشار از عفت و حیا و حجاب است و بی حجابی زن سالاری نه بلکه مرد سالاری است و از همین جا تشکر میکنم از سپاه که در زمینه عفاف خوب تلاش کرده است و باید بگم اینها سرمایه معنوی ما هستند،هر وقت گفتم هفت شهیدان حتما دلم برای سرمسجد هم میسوزد و بنده میگویم آرامش و تغییر تفکر در بین مردم شکل گرفته است و توصیه میکنم از مردم و رهبری فاصله نگیرید که عاقبتش این حقوق های نجومی میشود.

ما باید اعتراض کنیم که چرا وزارت نفت با خارجیها قرارداد بستند و جوانان ما رفتند و اعتراض کردند و ایستادند تا قرارداد ها برگشت خوردند،بنده همیشه از مذاکرات دفاع کردم اما میگویم نتیجه اقتصادی نداد.

حاج آقا امینی اظهار ادامه داد:ما صاحبان حقوق نجومی را رها نمیکنیم تا عزل شوید وقتی که حقوق خانواده های کمیته امداد به تاخیر می افتد،اگر به سیدحسن نصرالله کمک میکنیم اینها بلاگردان ما و خانواده ما هستند،خبرنگاران درست تحلیل کنند.