حسین عالی محمدی بیاد مسعود بختیاری رکاب زد …
حسین عالی محمدی بیاد مسعود بختیاری رکاب زد …

شهر اولین ها// حسین عالی محمدی ورزشکار پرافتخار حوزه ورزشهای همگانی مسجدسلیمان مرحله دوم سفر به دور کشور را با رکاب زنی از شهرستان بیرجند در خراسان جنوبی تا شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی پشت سر گذاشت. به گزارش شهر اولین ها، حسین عالی محمدی ورزشکار محبوب مسجدسلیمانی که از مدتی پیش سفر به دور […]

شهر اولین ها// حسین عالی محمدی ورزشکار پرافتخار حوزه ورزشهای همگانی مسجدسلیمان مرحله دوم سفر به دور کشور را با رکاب زنی از شهرستان بیرجند در خراسان جنوبی تا شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی پشت سر گذاشت.

به گزارش شهر اولین ها، حسین عالی محمدی ورزشکار محبوب مسجدسلیمانی که از مدتی پیش سفر به دور ایران با دوچرخه را آغاز نموده در مرحله دوم سفر خود مسافت شهرهای بیرجند در خراسان جنوبی تا مشهد در خراسان رضوی را به طول ۴۹۷کیلومتر و بیاد مسعود بختیاری اسطوره شعر و موسیقی بختیاری طی پنج روز رکاب زد. عالی محمدی که این سفر را با هدف بازشناسی ورزش مسجدسلیمان و خوزستان به کشور، همچنین معرفی شهدای مسجدسلیمان و اساطیر بختیاری آغاز نموده در این خصوص اظهار داشت: پس از استراحتی کوتاه مرحله سوم این سفر را به مسافت ۲۹۷ کیلومتر از خراسان رضوی( مشهد) به خراسان شمالی ( بجنورد) به یاد چهره ماندگار مسجدسلیمانی پروفسور کرمزاده آغار خواهم نمود.
وی افزود: از پیگیری های دکتر داودی مدیرعامل مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان در رفع مشکل اشتغال خود کمال تشکر را دارم که موجب شد با انگیزه بیشتری بتوانم برای افتخارآفرینی شهرم تلاش کنم.

گفتنی است مرحله اول سفر عالی محمدی از اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به سمت بیرجند بوده که طی پنج روز مسافت ۴۶۶ کیلومتری را طی نموده است.