حضور تیم های متعدد فوتبال مسجدسلیمان در لیگ های استانی
حضور تیم های متعدد فوتبال مسجدسلیمان در لیگ های استانی

سایت خبری شهر اولین ها//فوتبال مسجدسلیمان همچون سالیان گذشته امسال نیز در لیگهای فوتبال پایه در استان خوزستان نمایندگانی خواهد داشت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، باشگاه نفت در سه رده نوجوانان،جوانان و امیدها صاحب نماینده خواهد بود که در رده امیدها باز هم مدعی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.اگر چه این […]

سایت خبری شهر اولین ها//فوتبال مسجدسلیمان همچون سالیان گذشته امسال نیز در لیگهای فوتبال پایه در استان خوزستان نمایندگانی خواهد داشت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، باشگاه نفت در سه رده نوجوانان،جوانان و امیدها صاحب نماینده خواهد بود که در رده امیدها باز هم مدعی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.اگر چه این تیم نتوانست در فصل اخیر مسابقات لیگ برتر امیدهای خوزستان مقام در خوری را کسب کند اما طی پنج سال اخیر با کسب عناوین قهرمانی و حضور دیدار فینال همواره خود را بعنوان مدعی معرفی نموده است.

در رده جوانان نیز تیم شایسته و موفق پارسوماش در رقابتهای لیگ برتر شرکت خواهد کرد.پارسوماش در زمره تیمهای بازیکن ساز مسجدسلیمان قرار دارد که سجاد موسوی و صادق صادقی از جمله محصولات این باشگاه هستند.ضمن اینکه پارسوماش مقام قهرمانی لیگ جوانان استان را در سال ۹۰ کسب نمود اما بنا به دلایلی از حضور در لیگ جوانان کشور انصراف داد.

با تمام این تفاسیر و با توجه به حضور نفت مسجدسلیمان در لیگ یک و نفتون در لیگ سه موجی از انگیزه در بین بازیکنان رده های پایه شهرستان بوجود آمده تا با درخشش در دیدارهای آتی بتوانند نقش مثمرثمر و پررنگی را در تیم های بزرگسالان ایفا کنند.