حضور مادران شهدای شهرستان کارون بر سر سفره افطار
حضور مادران شهدای شهرستان کارون بر سر سفره افطار
ضیافت افطاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کارون با حضور جمعی از مادران شهدا برگزار شد.

ضیافت افطاری این شهرستان را با حضور ر امام جمعه شھرسـتان کارون، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیر موسسه حب الرسول، فرماندھی ناحیه بسـیج حضرت ابوالفضل (ع) و جمعی از مادران شهدای این شهرستان برگزار کرد.
در این مراسم معنوی که جمع کثیری از خانواده ھای تحت پوشش کمیته امداد و موسـسه حب الرسـول (ص) نیز حضور داشتند، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کارون خطاب به مادران شهدا گفت: همه تلاش بنده و همه همکارانم این است که ادامه‌دهنده راه فرزندان شما باشیم چرا که حضور خانواده‌های شهدا در کنار مسئولان مایه امید و دلگرمی است.
وی افزود: به برکت خون شهدا و صبر و استقامت شما مادران والامقام نظام جمهوری اسلامی امروز در جهان باعزت و سربلند است.
در ادامه امام جمعه شهرستان کارون از حضور خود در این مراسم معنوی بسیار احساس خرسندی کرد و اظهار داشت: مردم خوزستان در دورانهای مختلف قبل، حین و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی همیشه در صف اول دفاع از کیان اسلامی بودند و در مقابله با گروهک های ضد انقلاب و در دفاع از مرزهای ایران اسلامی ایثار و از جان گذشتگی کردند و لحظه ی بی نظیری از شهادت و ایثار، فداکاری را در تاریخ ثبت کردند.
وی ادامه داد: و اما مادران شهدا اسوه های صبر، استقامت و فداکاری در جامعه که با ایثار فرزندان خود درس بزرگی به همه ما دادند.
امام جمعه شهرستان کارون در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: شما ایثارگران و خانواده شهدا به عنوان الگوهای امروز جامعه اسلامی هستید. چشم مردم کشورمان به موضع­ گیری­ ها و خط مشی شما به عنوان وارثان و مالکان معنوی این انقلاب دوخته شده است.