خاموشی چراغ های ” اولین چاه نفت خاورمیانه ” به احترام ” زمین ” … !؟ + تصاویر
خاموشی چراغ های ” اولین چاه نفت خاورمیانه ” به احترام ” زمین ” … !؟ + تصاویر

شهر اولین ها// هفتمین رویداد جهانی ساعت زمین در ایران همزمان با سرتاسر جهان در مسجدسلیمان انجام گرفت. این رویداد جهانی شب گذشته برای سومین سال به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ،انجمن های محیط زیستی و دوستداران طبیعت در مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در این […]

شهر اولین ها// هفتمین رویداد جهانی ساعت زمین در ایران همزمان با سرتاسر جهان در مسجدسلیمان انجام گرفت. این رویداد جهانی شب گذشته برای سومین سال به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ،انجمن های محیط زیستی و دوستداران طبیعت در مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در این مراسم که در محل چاه نفت شماره یک خاورمیانه در مسجدسلیمان برگزار گردید همزمان از ساعت ۲۰٫۳۰ الی ۲۱٫۳۰ این منطقه در خاموشی فرو رفت. ساعت زمین(World Wide Fund for Nature) یک رویداد جهانی سازماندهی شده توسط صندوق جهانی طبیعت است و در آخرین شنبه ماه مارس هر سال برگزار می شود.خانواده ها و کسب و کار با خاموش کردن چراغ ها و سایر دستگاه های الکتریکی غیر ضروری خود به مدت یک ساعت آن را یادآوری می کنند و هدف این اقدام این است که آگاهی درباره تغییرات آب و هوایی و نیاز به مصرف محتاطانه انرژی در جهان فرهنگ سازی شود.