خداحافظی داور باتجربه خوزستانی از دنیای قضاوت به روایت تصویر
خداحافظی داور باتجربه خوزستانی از دنیای قضاوت به روایت تصویر

شهر اولین ها//داور باتجربه فوتبال ایران قبل از شروع فینال حذفی رسما از دنیای داوری خداحافظی کرد.  به گزارش شهر اولین ها، همانطور که از قبل اعلام شده بود، البرز حاجی پور داور باتجربه فوتبال ایران قبل از شروع فینال حذفی از دنیای قضاوت خداحافظی کرد. مراسم خداحافظی حاجی پور از داوری با حضور مسئولان […]

شهر اولین ها//داور باتجربه فوتبال ایران قبل از شروع فینال حذفی رسما از دنیای داوری خداحافظی کرد.

 به گزارش شهر اولین ها، همانطور که از قبل اعلام شده بود، البرز حاجی پور داور باتجربه فوتبال ایران قبل از شروع فینال حذفی از دنیای قضاوت خداحافظی کرد.

مراسم خداحافظی حاجی پور از داوری با حضور مسئولان سازمان لیگ برگزار شد و از این داور تجلیل به عمل آمد.در این مراسم کوتاه مهدی سیدعلی، داور بازی فینال حذفی حلقه گلی را به گردن حاجی پور انداخت.

این داور باتجربه و ۴۴ ساله خوزستانی که از سال ۷۳ وارد عرصه داوری شده بود قضاوت خود را با دیدار فجرسپاسی شیراز و شهیدقندی یزد در ۲۵ شهریور ۸۴در ورزشگاه حافظیه آغاز نمود و آخرین حضور رسمی خود در داوری را با دیدار تراکتورسازی و گسترش فولاد در ۱۱ دیماه ۹۴ در ورزشگاه یادگار امام تجربه کرد.وی طی ۱۰ سال حضور در سطح اول فوتبال کشور ۱۲۲ بازی را بعنوان داور قضاوت نمود.

البرز حاجی پور در خصوص خداحافظی‌ اش از داوری در فوتبال اظهار داشت:درست است خداحافظی کردم، اما همچنان در کنار ورزشکاران، مربیان، داوران و دست‌اندرکاران این رشته هستم و خوشحالم که خداحافظی‌ام با این روز همراه بوده و داوری را به این شکل به پایان رساندم.

وی در مورد اینکه خداحافظی‌اش به خاطر مصدومیت بود، اظهار کرد:بله، همین‌طور است، دو سال بود که تلاش کردم با فیزیوتراپی و حتی عمل لیزری بهتر شوم، اما چون عود کرده بود، با همفکری پزشکان به این نتیجه رسیدیم که کنار بگذارم و با خاطره خوب و خوش خداحافظی کنم.

داور فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا از شرایط راضی بودید یا خیر، گفت:واقعیت این است که در شهرستان کوچکی زندگی می‌کردم و سختی های زیادی کشیدم، اما لذتش این بود که از آن شهرستان کوچک به اینجا رسیدم. از شهر کوچک لالی خوزستان به اینجا رسیدم و حتی در ایاب‌و ذهاب هم مشکل داشتم و یادم است برخی اوقات بعد از قضاوت، ۴، ۵ صبح به خانه می‌رسیدم. 

حاجی‌پور ادامه داد:رفته رفته مشکلات حل شد، تمام انگیزه‌ام این بود که خوشحالی مردم شهرم را ببینم، چون عاشق آنها بودم، با دعای آنها روزهای سخت را تحمل کردم. خوشحالم در پایان دوران داوری هم پیش آنها هستم.