خدمات رسانی به مناطق اندیکا بایستی توسعه یابد
خدمات رسانی به مناطق اندیکا بایستی توسعه یابد

عصر اولین ها// امام جمعه شهرستان اندیکا بر توسعه خدمات رسانی به این شهرستان و حمایت از زلزله زدگان تاکید کرد. حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا گفت: خدمات تخصصی و درمانی مانند بیمارستان، سونوگرافی و رادیولوژی نیاز فوری و امروز اندیکا است و اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی در سطح شهرستان نیاز به بازبینی دارد. او در […]

عصر اولین ها// امام جمعه شهرستان اندیکا بر توسعه خدمات رسانی به این شهرستان و حمایت از زلزله زدگان تاکید کرد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا گفت: خدمات تخصصی و درمانی مانند بیمارستان، سونوگرافی و رادیولوژی نیاز فوری و امروز اندیکا است و اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی در سطح شهرستان نیاز به بازبینی دارد.

او در ادامه بیان داشت: گازرسانی باید هرچه سریعتر توسعه پیدا کند و مرکز شهرستان و مردم بخش عشایری چلو هم از نعمت گاز برخوردار شوند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه بررسی و اصلاح چارت اداری و سازمانی اندیکا ضرورت دارد، تصریح کرد: دو مدرسه شبانه روزی دخترانه در دو بخش چلو و مرکزی نیاز مبرم مردم بوده و راه اندازی ناوگان حمل و نقل عمومی در اندیکا نیاز به حمایت دولت دارد.

اما جمعه اندیکا با تاکید بر پرداخت معوقات پرسنل شهرداری‌های گفت: همه فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی می‌بایست با پیوست فرهنگی اجرا شوند و مواردی مانند تعمیر و تجهیز مساجد ضرورت دارد.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان