خلیل حیدری همچنان شهردار مسجدسلیمان محسوب می شود …+ تصویر
خلیل حیدری همچنان شهردار مسجدسلیمان محسوب می شود …+ تصویر

سایت خبری شهر اولین ها// در حالی که از اوایل آبان ماه و با استعفای خلیل حیدری شهردار پیشین مسجدسلیمان این نهاد با سرپرست موقت اداره می شود اما به نوعی حیدری همچنان شهردار مسجدسلیمان محسوب می شود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تنها در سطح شهرستان آنهم از سوی افراد پیگیر این […]

سایت خبری شهر اولین ها// در حالی که از اوایل آبان ماه و با استعفای خلیل حیدری شهردار پیشین مسجدسلیمان این نهاد با سرپرست موقت اداره می شود اما به نوعی حیدری همچنان شهردار مسجدسلیمان محسوب می شود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تنها در سطح شهرستان آنهم از سوی افراد پیگیر این نکته مشخص است که شهرداری مسجدسلیمان از ۵ آبان ماه باسرپرستی اسفندیار باقری اداره می شود اما از دید دانشنامه ویکی پدیا خلیل حیدری همچنان شهردار مسجدسلیمان محسوب می شود. ویکی‌پدیا دانش‌نامه‌ای است همگانی و آزاد که هم‌زمان به بسیاری از زبان‌ها نوشته می‌شود و همکاران آن افرادی از سراسر جهان‌اند و هرکسی می‌تواند به رشد آن کمک کند. این دانشنامه از زمان تولد تاکنون رشد بسیار سریعی داشته است. ضمن اینکه اگر در سایر شهرها و استانها اطلاعاتی در خصوص شهرستان مسجدسلیمان و از طریق مرورگر گوگل جستجو گردد باز هم به این اطلاعات استناد خواهد شد.

khalil