خوشبختانه خدمت رسانی و زیرساخت ها بهتر شده است
خوشبختانه خدمت رسانی و زیرساخت ها بهتر شده است
موکب‌های بنیاد مستضعفان در مرزهای خوزستان تا پایان ماه صفر برپا هست.

عصر اولین ها// رئیس بنیاد مستضعفان گفت: موکب‌های بنیاد مستضعفان در دو مرز شلمچه و چذابه تا پایان ماه صفر برپا هستند.

به گزارش عصر اولین ها به نقل از قرارگاه رسانه ای شهدای رسانه خوزستان سید پرویز فتاح شامگاه امروز، ۱۳ شهریورماه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه و موکب‌های خدمات رسان در جمع خبرنگاران بسیج رسانه استان خوزستان اظهارکرد: به لطف خدا امسال آمادگی در جمهوری اسلامی ایران برای پیاده روی اربعین با وجود این که هوا گرم‌تر هم هست، نسبت به سال گذشته بهتر است. خوشبختانه خدمت رسانی و زیرساخت ها بهتر شده و این نظر زائران است. البته در این جمعیت چند میلیونی طبیعی است که مشکلاتی وجود داشته باشد.

بنابرهمین گزارش وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان نیز هم راستا با مردم، شش موکب در مرزهای کشور دارد. ضمن این که توزیع ۴۰ میلیون بطری آب تعهد ما بود که تامین شد و مشکلی در بحث تامین آب نیست.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان این که امسال واقعا زیرساخت ها و پارکینگ ها بهتر شده‌اند، گفت: همچنین امروز از مرز چذابه بازدید داشتم که تردد روان‌تر شده بود. نکته مهم این است که هر سال تجربه خوبی کسب می‌کنیم. به هر حال چون جمعیت میلیونی است، مدیریت آن نیز مردمی است. خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران موفق شده است این مراسم میلیونی را بهتر از سال های قبل برگزار کند.

وی همچنین بیان کرد: موکب‌های بنیاد مستضعفان در دو مرز شلمچه و چذابه تا پایان ماه صفر برپا باشند و اصلا جای نگرانی نیست.

فتاح عنوان کرد: امسال مسئولان خوزستان همت بیشتری داشتند و اگر مکان در اختیار ما بگذارند، باز هم موکب در شان مردم می سازیم. خدمات بنیاد مستضعفان نسبت به سال قبل بیشتر شده است؛ سال گذشته ۳۰ میلیون بطری آب توزیع شد اما امسال ۴۰ میلیون بطری آب و نوشابه توزیع شد. در مجموع مشکلی در خدمات رسانی از سوی بنیاد مستضعفان ندیدم و انتقادی هم نبود.