درختکاری در مرکز بهداشت کارون برای پاسداشت مدافعان حوزه بهداشت و سلامت + تصاویر
درختکاری در مرکز بهداشت کارون برای پاسداشت مدافعان حوزه بهداشت و سلامت + تصاویر

عصر اولین ها// مراسم درخت کاری به مناسبت روز پرستار و برای پاسداشت یاد شهدای مدافع سلامت دانشگاه و تقدیر از پرسنل زحمتکش در طی بحران کرونا در مرکز بهداشت کارون برگزار شد . به گزارش عصر اولین ها، دکتر الباجی رئیس شبکه بهداشت و درمان کارون ضمن قدردانی از حضور فعالین محیط زیست و […]

عصر اولین ها// مراسم درخت کاری به مناسبت روز پرستار و برای پاسداشت یاد شهدای مدافع سلامت دانشگاه و تقدیر از پرسنل زحمتکش در طی بحران کرونا در مرکز بهداشت کارون برگزار شد .

به گزارش عصر اولین ها، دکتر الباجی رئیس شبکه بهداشت و درمان کارون ضمن قدردانی از حضور فعالین محیط زیست و تشکل های مردم نهاد بیان داشت: حضور پرنشاط امروز در این مرکز پس از دو سال تلاش بی وقفه کادر درمان در مقابله با بیماری کرونا و انجام واکسیناسیون نشاط و دلخوشی مضاعف به مجموعه بخشیده است.

وی افزود: درختکاری سنت حسنه و روحیه بخش است که در سلامت و شادابی جامعه بسیار موثر است و امیدوارم این رویه ادامه یابد و در سطح شهرستان بتوانیم شاهد این گونه اقدامات و برنامه های ارزشمند باشیم.

گفتنی است برنامه درختکاری در آستانه روز پرستار با حضور انجمن مهرورزان زمین پاک و پرسنل و مسئولین مرکز بهداشت کارون ،پویش چهارشنبه های کارونی و جمعی از فعالین محیط زیست در این مرکز برگزار شد. در این برنامه تعداد ۲۵ نهال از انواع درخت و درختچه گلدار در محدوده مرکز بهداشت کاشته شد.