درخشش گلر جوان مسجدسلیمانی در مقابل ستاره های فولاد خوزستان + عکس
درخشش گلر جوان مسجدسلیمانی در مقابل ستاره های فولاد خوزستان + عکس

شهر اولین ها// تیم فوتبال فولاد خوزستان عصر امروز در آخرین دیدار تدارکاتی خود در تهران مقابل نیروی زمینی به میدان رفت که با تساوی صفر بر صفر متوقف شد.در این دیدار پژمان باقری گلر جوان مسجدسلیمانی سنگربان ثابت نیروی زمینی بود که عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. به گزارش شهر اولین […]

شهر اولین ها// تیم فوتبال فولاد خوزستان عصر امروز در آخرین دیدار تدارکاتی خود در تهران مقابل نیروی زمینی به میدان رفت که با تساوی صفر بر صفر متوقف شد.در این دیدار پژمان باقری گلر جوان مسجدسلیمانی سنگربان ثابت نیروی زمینی بود که عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش شهر اولین ها، مصاف دو تیم نیروی زمینی تهران و فولاد خوزستان اگر چه با تساوی بدون گل به پایان زسید اما آغازی برای درخشش گلر جوان مسجدسلیمانی در لیگ کشور بود که در فصل آتی رقابتهای لیگ دو سنگربان اصلی نیروی زمینی و از شاگردان قابل اعتماد داریوش قلاوند محسوب می شود. باقری که علاوه بر حضور در جمع نفتی ها در فصل گذشته سابقه بازی در نفت امیدیه (لیگ دو ) را نیز دارد پس از عباس عسکری که اخیراً از جمع این تیم نظامی جدا شده دومین بازیکن مسجدسلیمانی حاضر در این تیم بشمار می رود که به نظر می رسد همان درخشش عباس عسکری را اما اینبار در درون دروازه داشته باشد.

گفتنی است که پس از حضور عباس عسکری در جمع تیم لیگ برتری سیاه جامگان ، قهرمانی گودرز داودی با استقلال صنعتی و تداوم حشور وی در جمع آبی پوشان و ادامه حضور صادق صادقی در جمع بازیکنان فجرسپاسی ، پژمان باقری از جمله دیگر جوانان مستعد مسجدسلیمان می باشد که شمار بازیکنان شهرستان را در لیگ های کشور افزایش داده است.

IMG-20151228-WA0010