درِ نمایشگاه نقاشی به روی بهبهانی‌ها باز است
درِ نمایشگاه نقاشی به روی بهبهانی‌ها باز است

نمایشگاه نقاشی باز باران با مدیریت استاد مهران قناطیر در نگارخانه میرزا شوقی بهبهان به روی علاقمندان باز است. نمایشگاه نقاشی باز باران با رعایت اصول بهداشتی برای پنجمین سال متوالی با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان، نقاشان، هنرجویان و سایر علاقمندان، در نگارخانه میرزا شوقی این شهرستان افتتاح شد. مدیریت این […]

نمایشگاه نقاشی باز باران با مدیریت استاد مهران قناطیر در نگارخانه میرزا شوقی بهبهان به روی علاقمندان باز است.

نمایشگاه نقاشی باز باران با رعایت اصول بهداشتی برای پنجمین سال متوالی با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان، نقاشان، هنرجویان و سایر علاقمندان، در نگارخانه میرزا شوقی این شهرستان افتتاح شد.

مدیریت این نمایشگاه بر عهده استاد مهران قناطیر است که ۳۴ اثر هنری در سبک‌های متنوع و با تکنیک رنگ و روغن روی چرم، مداد رنگی و پاستل که استاد مهران قناطیر و ۲۲ هنرمند تحت آموزش جمع آوری کردند، به نمایش عموم گذاشته شده است.

بخشی از نمایشگاه به صورت ورکشاپ از دانش آموختگان استاد مهران قناطیر با هدف ارتقای سطح فرهنگ و هنر در بهبهان، حمایت و تشویق هنرآموختگان جوان شهرستان فعال بوده که مورد توجه بازدیدکنندگان نیز قرار گرفته است.

پنجمین نمایشگاه و ورکشاپ نقاشی باز باران به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان، انجمن هنر‌های تجسمی خوزستان و دفتر انجمن هنر‌های تجسمی این شهرستان برگزار و تا ۲۴ خرداد ماه و با رعایت کامل نکات بهداشتی میزبان علاقمندان است.

  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیما