در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان چه خبر است؟
در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان چه خبر است؟
مدیران ناتوان در سیستم بهداشت و درمان مسجدسلیمان

عصر اولین ها// بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان را از بسیاری جهات می توان عجیب و منحصر بفرد دانست. حواشی متعدد و چالش های خدمات رسانی به مراجعین و شهروندان موجب شده تا این بیمارستان همواره کانون توجه انتقادات شهروندان قرار گیرد.

جدیدترین خبرها از استعفای فرزاد زلقی رییس بیمارستان ۲۲ بهمن حمایت دارد. هرچند که پیگیری ها برای صحت این موضوع تاکنون نتیجه بخش نبوده اما بیمارستان ۲۲ بهمن از دیماه ۱۳۹۸ تاکنون در کمتر ۴۰ ماه ۴ رییس به خود دیده است. حسین صفارفر در تیرماه ۹۹ جای خود را به میلاد حیدریان داد و پس آن نیز مریم شیرمردی در شهریورماه ۱۴۰۰ بعنوان رییس بیمارستان ۲۲ بهمن معرفی شد اما در کمتر یکسال استعفا کرد تا زلقی جایگزین وی شود. همزمان با ایام نوروز و اهمیت خدمات رسانی به شهروندان و مراجعین، استعفای رییس بیمارستان در حالی شنیده می شود که هفته پیش نیز خبرنگار خبرگزاری فارس در مسجدسلیمان نیز نسبت به فعالیت برخی پزشکان بیمارستان مطالبی انتقادی در فضای مجازی منتشر نموده بود. علاوه بر این چندی قبل نیز این خبرگزاری در گزارشی مفصل به مدیران ناتوان در سیستم بهداشت و درمان مسجدسلیمان اشاره داشته بود.

انتظار می رود تا وزارت بهداشت و ریاست دانشگاه علوم پزشکی ضمن رسیدگی به حواشی پیرامون این بیمارستان و آسیب شناسی استعفاهای پی در پی و تغییرات مدیریتی بیمارستان، درصدد کیفی سازی خدمات به شهروندان و مدیریت بهینه چالش ها و حواشی موجود باشد.