در مسئله آب خوزستان با «ترک فعل» مسئولان در هر سطح و موقعیتی برخورد خواهیم کرد
در مسئله آب خوزستان با «ترک فعل» مسئولان در هر سطح و موقعیتی برخورد خواهیم کرد

عصر اولین ها// رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه «ترک فعل» در مسئله آب خوزستان محرز است، گفت: در این پرونده هرگونه «ترک فعل» در هر سطحی را مورد برخورد قرار خواهیم داد؛ چه مسئولان استانی باشند و چه ملی و یا اینکه مسئولین فعلی و یا پیشین باشند. حجت‌الاسلام حسن شجاعی علی‌آبادی […]

عصر اولین ها// رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه «ترک فعل» در مسئله آب خوزستان محرز است، گفت: در این پرونده هرگونه «ترک فعل» در هر سطحی را مورد برخورد قرار خواهیم داد؛ چه مسئولان استانی باشند و چه ملی و یا اینکه مسئولین فعلی و یا پیشین باشند.
حجت‌الاسلام حسن شجاعی علی‌آبادی با اشاره به نتایج نظارت میدانی اعضای کمیسیون اصل ۹۰ در خوزستان، پیرو مشکلات کم‌آبی گفت: این پرونده در حال حاضر مورد رسیدگی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قرار دارد.
وی تاکید کرد: در این پرونده هرگونه «ترک فعل» در هر سطحی را مورد برخورد قرار خواهیم داد؛ چه مسئولان استانی باشند و چه ملی و یا اینکه مسئولین فعلی و یا پیشین باشند لذا چنین نیست که کسی فکر کند یک دوره‌ای در خوزستان مسئولیتی داشته و کوتاهی های صورت پذیرفته و در حال حاضر می‌تواند از گزند پاسخگویی در امان باشد.این نماینده مجلس اظهار داشت: ما حتماً به پرونده کم‌آبی و بی‌آبی خوزستان رسیدگی جدی و مستمری خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بیان داشت: البته برای ما به طور کامل محرز شده که ترک فعل در پرونده کم آبی خوزستان وجود داشته است.

شجاعی آبادی ادامه داد: اینکه چه کسانی ترک فعلی در مدیریت خود انجام داده‌اند مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مسئولین در هر سطحی باید پاسخگوی اشکالات ایجاد شده باشند.

  • منبع خبر : میزان