در هفته اول لیگ برتر خوزستان ؛ آراد مسجدسلیمان حریف خود را ۶ تایی کرد
در هفته اول لیگ برتر خوزستان ؛ آراد مسجدسلیمان حریف خود را ۶ تایی کرد

شهر اولین ها// تیم فوتسال آراد مسجدسلیمان در هفته اول رقابتهای لیگ برتر فوتسال خوزستان در دیداری تماشایی و پرگل حریف خود را با شش گل بدرقه کرد تا خود را بعنوان یکی از مدعیان فصل جاری مطرح نماید. به گزارش شهر اولین ها، لیگ برتر فوتسال خوزستان از دیروز آغاز شد و در اولین […]

شهر اولین ها// تیم فوتسال آراد مسجدسلیمان در هفته اول رقابتهای لیگ برتر فوتسال خوزستان در دیداری تماشایی و پرگل حریف خود را با شش گل بدرقه کرد تا خود را بعنوان یکی از مدعیان فصل جاری مطرح نماید.

به گزارش شهر اولین ها، لیگ برتر فوتسال خوزستان از دیروز آغاز شد و در اولین هفته از این رقابتها تیم فوتسال آراد مسجدسلیمان با نتیجه شش بر صفر تیم طلوع اهواز شکست داد.برای آراد در این دیدار رسول عالیوند سه گل ،عزیز شهبازی دو گل و ابراهیم عالیوند یک گل به ثمر رساندند.این رقابتها در دو گروه هفت تیمی برگزار خواهد شد تا تیمهای برتر در نهایت به لیگ کشور راه پیدا کنند.

شایان ذکر است که تیم فوتسال آراد با قهرمانی در لیگ دسته اول فوتسال خوزستان و کسب عناوینی همچون بیشترین گل زده وکمترین گل خورده عنوان بهترین خط حمله و دفاع و عنوان آقای گل مسابقات به لیگ برتر راه پیدا کرده است.