دستور وزیر کار برای رسیدگی به وضعیت اشتغال قهرمان کشتی جهان
دستور وزیر کار برای رسیدگی به وضعیت اشتغال قهرمان کشتی جهان

عصر اولین ها//وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مدیرکل خوزستان دستور داد وضعیت اشتغال قهرمان کشتی جهان بررسی و پیگیری شود. به گزارش عصر اولین ها به نقل از برنا، به دنبال انتشار کلیپی از «محسن مدهنی»، قهرمان کشتی جهان در فضای مجازی و گلایه وی از وضعیت معیشتی و اشتغالش و روی آوردن به […]

عصر اولین ها//وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مدیرکل خوزستان دستور داد وضعیت اشتغال قهرمان کشتی جهان بررسی و پیگیری شود.

به گزارش عصر اولین ها به نقل از برنا، به دنبال انتشار کلیپی از «محسن مدهنی»، قهرمان کشتی جهان در فضای مجازی و گلایه وی از وضعیت معیشتی و اشتغالش و روی آوردن به دستفروشی برای گذران زندگی پس از سال‌ها خدمت در حوزه ورزش، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارسلان غمگین، مدیرکل استان دستور داد هرچه سریع تر موضوع بررسی و پیگیری و مشکل وی حل شود.

مدهنی در سال ۲۰۱۷ در مسابقات پنج وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان که در شهر آتن پایتخت یونان برگزار می شد در وزن ۵۸ کیلوگرم توانست که حریف هندی خود را با نتیجه ۱۴ بر ۳  شکست پشت سر بگذارد و مدال طلای جهان را به گردن بیاویزد. او در این مسابقات توانسته بود کشتی گیران کشورهای جمهوری چک و بلغارستان ژاپن را شکست بدهد. وی مدتها بعد از قهرمانی در جهان حضورش در مسابقات ورزشی کمرنگ شد و در حال حاضر در شهر اندیمشک به دست فروشی مشغول است. اخیراً کلیپی از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که از مسئولین به خصوص شهرداری اندیمشک درخواست می کرد که بگذارند گوشه‌ای در خیابان به کار دستفروشی بپردازد و سد معبر وسایلش را جمع نکند.

این کلیپ بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت این که قهرمان یک کشور باید برای دستفروشی به مسئولان التماس کند.