دستگیری عامل تیراندازی در مراسمات تشییع جنازه
دستگیری عامل تیراندازی در مراسمات تشییع جنازه

عصر اولین ها// عامل تیراندازی در مراسمات تشییع جنازه گتوند دستگیر شد. به گزارش عصر اولین ها، سرهنگ فتح الله پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی انجام تیراندازی در مراسم تشییع جنازه در یکی از مناطق حوزه استحفاظی شهرستان گتوند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس اطلاعات و امنیت این […]

عصر اولین ها// عامل تیراندازی در مراسمات تشییع جنازه گتوند دستگیر شد.

به گزارش عصر اولین ها، سرهنگ فتح الله پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی انجام تیراندازی در مراسم تشییع جنازه در یکی از مناطق حوزه استحفاظی شهرستان گتوند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: فرد خاطی شناسایی و دستگیر شد و از او سلاح به‌کار رفته در تیراندازی کشف گردید و پس ازتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع محترم قضایی قرار گرفت.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گتوند با بیان اینکه تیراندازی در مراسمات عزا و عروسی یک بدعت اشتباه است تصریح کرد: افرادی که بدون توجه به امنیت شهرستان اقدام به تیراندازی در مراسمات می‌نمایند بدون اغماض با برخورد قاطع پلیس و دستگاه محترم قصایی مواجه خواهند شد.
به گزارش علم جنوب، سرهنگ پارسایی پیش‌تر در جمع رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان انجمن‌های فرهنگی و هنری و چندتن از خبرنگاران شهرستان این هشدار را به تیراندازان در مراسمات داده بود.