دفاتر ارتباطات مردمی نماینده منتخب مردم در چهارشهرستان آماده افتتاح و خدمت رسانی
دفاتر ارتباطات مردمی نماینده منتخب مردم در چهارشهرستان آماده افتتاح و خدمت رسانی

شهر اولین ها// با نزدیک شدن به زمان شروع بکار مجلس یازدهم، دفاتر ارتباطات مردمی نماینده در چهار شهرستان آماده افتتاح و خدمت رسانی شده اند. به گزارش شهر اولین ها، دفاتر ارتباطات مردمی دکتر علیرضا ورناصری نماینده منتخب مردم در شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل با همکاری فرمانداران و دیگر مسئولین آماده و […]

شهر اولین ها// با نزدیک شدن به زمان شروع بکار مجلس یازدهم، دفاتر ارتباطات مردمی نماینده در چهار شهرستان آماده افتتاح و خدمت رسانی شده اند.

به گزارش شهر اولین ها، دفاتر ارتباطات مردمی دکتر علیرضا ورناصری نماینده منتخب مردم در شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل با همکاری فرمانداران و دیگر مسئولین آماده و خدمت رسانی شده اند.
مراسم افتتاح این دفاتر بصورت همزمان بزودی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.
علیرغم این شنیده می شود که با وجود پیگیری ها در مسجدسلیمان، برخی مسئولین ازجمله نماینده سابق و برخی از مسئولین زیربط از همکاری جهت فراهم سازی مقدمات افتتاح دفتر ارتباطات مردمی نماینده امتناع نموده و مشکلاتی را در این خصوص ایجاد نموده اند و حتی به تذکرات مسئولان مربوط جهت تحویل اماکن دولتی با بی اعتنایی و رفتاری نه چندان مطلوب پاسخ داده اند.
این اقدام دور از انتظار دفتر نماینده سابق جای تعجب دارد و امتناع از تحویل مکانی که جز اموال دولتی به شمار می رود تامل برانگیز بوده است.
با تمام این تفاسیر انتظار می رود که باتوجه به پایان دوره مجلس دهم شاهد چنین رفتارهای غیرمعمول و دور از شان یک نماینده مجلس نباشیم.