دلایل لزوم قرنطینه خوزستان به ستاد ملی ارسال شده است
دلایل لزوم قرنطینه خوزستان به ستاد ملی ارسال شده است

عصر اولین ها//رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه آمار مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی کاهشی نشده است، گفت: ستاد استانی مدیریت کرونا دلایل خود را به ستاد ملی به منظور اعمال قرنطینه در استان خوزستان ارسال کرده است. دکتر فرهاد ابول نژادیان در خصوص قرنطینه و تعطیلی خوزستان اظهار کرد: […]

عصر اولین ها//رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه آمار مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی کاهشی نشده است، گفت: ستاد استانی مدیریت کرونا دلایل خود را به ستاد ملی به منظور اعمال قرنطینه در استان خوزستان ارسال کرده است.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در خصوص قرنطینه و تعطیلی خوزستان اظهار کرد: برای تعطیلی و قرنطینه استان خوزستان، ستاد ملی مقابله با کرونا باید تصمیم‌گیری کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ستاد استانی مدیریت کرونا در سطح اختیارات خود، محدودیت‌های شدید و زیادی در خوزستان اعمال کرده است تا بتوانیم شاهد بهبود وضعیت استان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: در چند روز اخیر همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهتر شده است و این کار به ما کمک می‌کند.

ابول‌نژادیان گفت: ستاد استانی مدیریت کرونا دلایل خود را به ستاد ملی به منظور اعمال قرنطینه در استان خوزستان ارسال کرده است و تلاش کرده‌ایم که با راهنمایی، صحبت و جدیت وضعیت را بهبود ببخشیم.

وی افزود: عمده مشکل، در شهرهای قرمز خوزستان است و امیدواریم اقدامات انجام‌شده به نتیجه برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه مردم همکاری بهتری دارند و رعایت پروتکل‌ها نیز بهتر شده است، گفت: تلاش‌ها در جریان است و آمار مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها و مراکز ۱۶ ساعته ثابت مانده اما کاهشی نشده است.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد و همراهی مردم را شاهد باشیم، قطعا روند ابتلا به کرونا در خوزستان کاهشی خواهد شد.

  • منبع خبر : ایسنا