دوره دوم انتخابات احتمالاً اوایل اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود
دوره دوم انتخابات احتمالاً اوایل اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود

سایت خبری شهر اولین ها// رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: دوره دوم انتخابات احتمالاً اوایل اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود که البته حتماً این زمان باید به تأیید شورای نگهبان برسد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از فارس، محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه در ۲۸ حوزه انتخابیه نتایج برای […]

سایت خبری شهر اولین ها// رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: دوره دوم انتخابات احتمالاً اوایل اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود که البته حتماً این زمان باید به تأیید شورای نگهبان برسد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از فارس، محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه در ۲۸ حوزه انتخابیه نتایج برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده است، اظهارداشت: در ۲۱ حوزه انتخابیه ۱ نفر نماینده بوده و در ۷ حوزه انتخابیه که ۲ نماینده بیشترین آرا را داشتند به دور دوم کشیده که در دور بعد شرکت کرده و منتخب بعدی به مجلس می‌رود.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه ما در این دوره دو انتخابات را برگزار کرده‌ایم، تصریح‌کرد: در ساعات آینده نتیجه حوزه‌های اعلام شده بیشتر خواهد شد.

وی در خصوص اعلام نتایج انتخابات خبرگان یادآور شد: ۳۱ حوزه انتخاباتی برای مجلس خبرگان داریم که باید نمایندگان خبرگان هر استان را بشناسیم، در شهرهای کوچک کار به نتیجه رسیده و امیدواریم بتوانیم در ادامه نتایج بیشتری را درباره انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی را اعلام کنیم.

مقیمی همچنین تصریح‌کرد: دوره دوم انتخابات احتمالاً اوایل اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود که البته حتماً این زمان باید به تأیید شورای نگهبان برسد.