فعالین محیط زیست مسجدسلیمان در روز طبیعت هم بیکار ننشسته اند … + تصاویر
فعالین محیط زیست مسجدسلیمان در روز طبیعت هم بیکار ننشسته اند … + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// فعالین محیط زیست مسجدسلیمان در روز طبیعت و به منظور جلوگیری از تخریب طبیعت اقدام به توزیع کیسه‌های زباله در بین مسافرین نوروزی و گردشگران طبیعت در این روز نموده اند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، اعضای انجمن نگین ایران زاگرس بهمراه تنی چند از پرسنل اداره […]

سایت خبری شهر اولین ها// فعالین محیط زیست مسجدسلیمان در روز طبیعت و به منظور جلوگیری از تخریب طبیعت اقدام به توزیع کیسه‌های زباله در بین مسافرین نوروزی و گردشگران طبیعت در این روز نموده اند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، اعضای انجمن نگین ایران زاگرس بهمراه تنی چند از پرسنل اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان در دو منطقه دوراهی لالی و تمبی  اقدام به کیسه های زباله در بین مسافرین نوروزی و گردشگران طبیعت نمودند تا شاهد کاهش تخریب طبیعت در روز سیزدهم فروردین باشیم. علاوه بر این بروشورهای زیست محیطی که با هدف اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست تهیه شده بود نیز در اختیار شهروندان قرار گرفته بود.برنامه توزیع کیسه زباله در میان گردشگران طبیعت همزمان با شهرستان در کلیه مناطق کشور هر سال به همت قعالین محیط زیست انجام می پذیرد.

شایان ذکر است که در روز طبیعت باید از رهاکردن زباله‎ در طبیعت بویژه شیشه و پلاستیک که تجزیه آن در محیط‌ زیست نزدیک به ۲۵۰۰ سال زمان می‌برد تا حد امکان پرهیز کرد همچنین از خوراکی‌های سنتی و طبیعی مانند آجیل‌ و میوه استفاده گردد که با دفن، این زباله‌ها در زمین تبدیل به کود شود.

IMG-20160401-WA0084IMG-20160401-WA0082IMG-20160401-WA0079IMG-20160401-WA0080