دومین محموله کمک های مردم مسجدسلیمان برای زلزله زدگان ارسال شد
دومین محموله کمک های مردم مسجدسلیمان برای زلزله زدگان ارسال شد

شهر اولین ها//دومین محموله کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان غرب کشور از سوی هلال‌ احمر مسجدسلیمان به استان کرمانشاه ارسال شد. به گزارش شهر اولین ها، پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه، مردم نوعدوست و مهربان مسجدسلیمان و دیار بزرگمرد کوچک سردار شهید بهنام محمدی‌راد به یاری هموطنان خود در غرب کشور شتافتند. مردم مسجدسلیمان […]

شهر اولین ها//دومین محموله کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان غرب کشور از سوی هلال‌ احمر مسجدسلیمان به استان کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش شهر اولین ها، پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه، مردم نوعدوست و مهربان مسجدسلیمان و دیار بزرگمرد کوچک سردار شهید بهنام محمدی‌راد به یاری هموطنان خود در غرب کشور شتافتند.

مردم مسجدسلیمان هدایا و کمک‌های خود را به نهادهای مختلف از جمله هلال احمر تحویل دادند تا برای زلزله‌زدگان غرب کشور در استان کرمانشاه ارسال شود.

بر همین اساس، محموله کمک‌های مردمی برای یاری رساندن به زلزله‌زدگان غرب کشور از سوی هلال‌ احمر مسجدسلیمان به استان کرمانشاه ارسال شد.

پتو، انواع کنسرو، موادغذایی، وسایل گرمایشی، آب معدنی و لباس از جمله اقلام اهدایی مردم نوعدوست و مهربان مسجدسلیمان است که به استان کرمانشاه فرستاده شد.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر این دومین محموله کمک‌های مردم این شهرستان است که به استان کرمانشاه ارسال شد تا در بین زلزله‌زدگان غرب کشور توزیع شود.