دو مهره کلیدی نفت مسجدسلیمان،غایبان دیدار با ماشین سازی
دو مهره کلیدی نفت مسجدسلیمان،غایبان دیدار با ماشین سازی

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از سری رقابتهای هفته سیزدهم لیگ آزادگان در شرایطی میهمان ماشین سازی تبریز خواهد بود که دو مهره کلیدی خود را بهمراه نخواهد داشت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، زردپوشان نفت مسجدسلیمان در حالی هفته گذشته مقابل پارسه تهران به یک پیروزی خانگی دست […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از سری رقابتهای هفته سیزدهم لیگ آزادگان در شرایطی میهمان ماشین سازی تبریز خواهد بود که دو مهره کلیدی خود را بهمراه نخواهد داشت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، زردپوشان نفت مسجدسلیمان در حالی هفته گذشته مقابل پارسه تهران به یک پیروزی خانگی دست یافتند که هادی یعقوبی با اخطاری که در این مسابقه دریافت کرد سه کارته شد تا تنها محروم نفتی ها در این هفته باشد.ضمن اینکه از اردوی تیم خبر می رسد که حامد محمودی مدافع باتجربه و گلزن نفتی ها نیز از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده و دیدار روز دوشنبه را به احتمال فراوان از دست خواهد داد.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ظهر روز شنبه در ورزشگاه بهنام محمدی اخرین تمرین خود را برگزار خواهد کرد تا یکشنبه صبح از طریق پرواز مستقیم اهواز-تبریز جهت برگزاری دیدار با ماشین سازی اعزام شود.دیدار دو تیم روز دوشنبه ساعت 15 برگزار خواهد شد.