دژ قهرمان مسابقات فوتبال رده سنی بزرگسالان شهرستان گتوند شد
دژ قهرمان مسابقات فوتبال رده سنی بزرگسالان شهرستان گتوند شد

عصر اولین ها// رئیس هیات فوتبال شهرستان گتوند گفت: تیم فوتبال دژ عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال رده سنی بزرگسالان شهرستان گتوند را به خود اختصاص داد. به گزارش عصر اولین ها به نقل از روابط‌عمومی هیات فوتبال شهرستان گتوند؛ بهزاد جعفرزاده گفت: در دیدار پایانی مسابقات فوتبال رده سنی بزرگسالان شهرستان گتوند عصر امروز تیم […]

عصر اولین ها// رئیس هیات فوتبال شهرستان گتوند گفت: تیم فوتبال دژ عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال رده سنی بزرگسالان شهرستان گتوند را به خود اختصاص داد.

به گزارش عصر اولین ها به نقل از روابط‌عمومی هیات فوتبال شهرستان گتوند؛ بهزاد جعفرزاده گفت: در دیدار پایانی مسابقات فوتبال رده سنی بزرگسالان شهرستان گتوند عصر امروز تیم فوتبال دژ توانست با برتری در ضربات پنالتی به مقام قهرمانی برسد و تیم مهر ایرانیان به مقام دوم دست پیدا کرد.

وی افزود: فینال جذاب و دیدنی این دوره از مسابقات بین دو تیم دژ و مهر ایرانیان در نود دقیقه و وقت‌های اضافه با نتیجه ۱ بر ۱ تمام شد و تیم دژ در مارتن ضربات پنالتی ۱۴ بر ۱۳ پیروز شد.

جعفرزاده با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور ۶ تیم از شهرستان برگزار گردید، افزود: تیم فوتبال دژ توانست با پنج برد، یک باخت و یک تساوی و به ثمر رساندن ۲۸ گل و دریافت ۲۸ گل به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

گفتنی است در مراسم پایانی این رقابت ها، با حضور رئیس و اعضای هیات فوتبال شهرستان گتوند به تیم‌های برتر مسابقات کاپ قهرمانی و جوایزی اهدا شد.