دکتر جلیلی : مسجدسلیمان از حیث طراحی و اجرای پروژه ها دچار بحران بوده و مدیریت شهری باید پاسخگو باشد
دکتر جلیلی : مسجدسلیمان از حیث طراحی و اجرای پروژه ها دچار بحران بوده و مدیریت شهری باید پاسخگو باشد

سایت خبری شهر اولین ها// نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد و شیوه مدیریتی در شهرستان اظهار داشت : هم در زمینه  طراحی و هم در اجرا سیستم مدیریت شهری مسجدسلیمان با بحران مواجه است و مدیریت شهری در اینخصوص بایستی پاسخگو باشد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها […]

سایت خبری شهر اولین ها// نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد و شیوه مدیریتی در شهرستان اظهار داشت : هم در زمینه  طراحی و هم در اجرا سیستم مدیریت شهری مسجدسلیمان با بحران مواجه است و مدیریت شهری در اینخصوص بایستی پاسخگو باشد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، اسماعیل جلیلی با انتقاد از ضعف مدیریت شهری در مسجدسلیمان گفت : متاسفانه در مسجدسلیمان هر دستگاهی برای خودش حفاری انجام می دهد و بعد هم رها می کند یا با یک کیفیت نامناسب آسفالت می کند . واقعا وضعیت مدیریت شهری ما در طراحی ,اجرا و کیفیت کار دچار بحران است . مدیریت شهری باید برای اجرای خدمات رفاهی مردم نسبت به منابعی که دریافت می کند کار درست انجام دهد اما پول می آید و جایی که باید هزینه شود  استفاده نمی شود .

نماینده مسجدسلیمان در رابطه با شرکت سیمان کارون تاکید کرد :  سیمان کارون اثرات زیست محیطی سهمگینی بر سلامت مردم گلگیر و زمین های کشاورزی منطقه وارد کرده است  و این کارخانه باید اثرات مخرب زیست محیطی را کنترل کند .

وی افزود :  هر شرکت خصوصی باید در جهت کمک به توسعه منطقه هم اقدام کند اما آلایندگی سیمان کارون اثرات زیان بار محیطی و هزینه هایی که به شهر و مردم وارد می کند خیلی بیشتر از سودی است که در ازای بکارگیری نیروی انسانی مشغول به کار در این کارخانه دارد.

جلیلی گفت : هیئت رئیسه قبلی سیمان کارون لیست اوردند که به فلان دستگاه غذا می دهند و حقوق کارمند فلان دستگاه را پرداخت می کنند  این کارها چه نفعی برای مردم شهر دارد ؟

وی خواستار برخورد قاطع سازمان محیط زیست با سیمان کارون شد و گفت :  محیط زیست قطعا باید اقدام قاطع در این خصوص انجام دهد . وقتی مردم دچار بیماری ریوی می شوند و زمین های کشاورزی دچار افت محصول می شود کارخانه سیمان باید به تعهدات اجتماعی در این شهرستان پاسخ دهد .

اسماعیل جلیلی در رابطه با جذب نیروی انسانی در پتروشیمی مسجدسلیمان گفت : در حالی که نیروی انسانی بیکار در شهر و منطقه خودمان تقاضای اشتغال به کار دارد نباید دست به اقداماتی بزنیم که شائبه ای ایجاد کند که پتروشیمی مسجدسلیمان نیروی غیر بوی بکارگیری کرده است .

وی گفت : پروژه پالایشگاه هم جز مطالبات جدی ماست که وزارت نفت باید هرچه سریعتر این پروژه را تعیین تکلیف کند . در شهرستان لالی هم با همکاری سرمایه گذار یک کارخانه سرم سازی در جهت اشتغال زایی برای جوانان این شهرستاان فعال خواهیم کرد .