دیدار امام جمعه و نماینده مسجدسلیمان از خانواده مادری که اعضای بدنش را اهدا کرد+تصاویر
دیدار امام جمعه و نماینده مسجدسلیمان از خانواده مادری که اعضای بدنش را اهدا کرد+تصاویر

شهر اولین ها//حجت الاسلام امینی در این دیدار اقدام خیرخواهانه مادر مسجدسلیمانی را آبرو و عزتی برای مسجدسلیمان و قوم بختیاری دانست و گفت:مرحومه ولی پور با این ایثار خود برای همیشه جاودانه شدند. به گزارش شهر اولین ها، حجت الاسلام امینی امام جمعه و علی عسگر ظاهری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با […]

شهر اولین ها//حجت الاسلام امینی در این دیدار اقدام خیرخواهانه مادر مسجدسلیمانی را آبرو و عزتی برای مسجدسلیمان و قوم بختیاری دانست و گفت:مرحومه ولی پور با این ایثار خود برای همیشه جاودانه شدند.

به گزارش شهر اولین ها، حجت الاسلام امینی امام جمعه و علی عسگر ظاهری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل مرحومه.ولی پور،که دچار مرگ مغزی شده بود و اعضای بدنش را اهدا نموده بود  ضمن دیدار با خانواده اش از این اقدام خداجویانه و خیرخواهانه مادر مسجدسلیمانی تقدیر نمودند.

حجت الاسلام امینی در این دیدار  اقدام خیرخواهانه مادر مسجدسلیمانی را آبرو و عزتی برای مسجدسلیمان و قوم  بختیاری دانست و گفت:مرحومه ولی پور با این ایثار خود برای همیشه جاودانه شدند.

همچنین  ظاهری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت به بازماندگان مرحومه ولی پور در جریان علت فوت وی قرار گرفت و مطابق انتقادی که خانواده مرحومه نسبت بی توجهی صورت گرفته در بیمارستان  داشتند  قول رسیدگی فوری داد.

گفتنی است که زنده‌یاد زینب ولی پور” بیمار ۵۳ ساله اهل مسجدسلیمان و مادر ۳ فرزند در شب عید قربان دچار مرگ مغزی شد و خانواده وی با رضایت به انجام عمل خداپسندانه اهدا اعضا نام این مادر را جاودانه کردند./آسماری