دیدار فرماندار، شهردار و مدیران ادارات مسجدسلیمان با خانواده شهید داریوش محمدی + تصاویر
دیدار فرماندار، شهردار و مدیران ادارات مسجدسلیمان با خانواده شهید داریوش محمدی + تصاویر

شهر اولین ها//ظهر امروز پنج شنبه همزمان با سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر فرماندار، شهردار، رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران، مدیران دستگاه های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی با حضور در منزل شهید داریوش محمدی اولین شهید انقلاب در مسجدسلیمان با خانواده والامقام این شهید همام دیدار کردند. در این دیدار […]

شهر اولین ها//ظهر امروز پنج شنبه همزمان با سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر فرماندار، شهردار، رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران، مدیران دستگاه های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی با حضور در منزل شهید داریوش محمدی اولین شهید انقلاب در مسجدسلیمان با خانواده والامقام این شهید همام دیدار کردند.

در این دیدار فرماندار مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب و شهدای سرافراز ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: عزت، امنیت و آسایشی که امروز در کشور وجود دارد مرهون و مدیون ایثارگری های شهدا و صبر و شکیبایی خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است.

علیرضا گوروئی دیدار با خانواده شهدا را سبب تقویت روحیه خدمتگزاری و توجه بهتر و بیشتر به امور مردم  دانست و افزود: همه مسئولان وظیفه و تکلیف دارند که در راستای حفظ  دستاوردهای انقلاب و شهدا کوشا باشند و برای پاسداشت خون شهدا باید خدمت به مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند اظهار کرد: همه ملت ایران اسلامی مدیون خون شهدا و جانفشانی رزمندگان هستند و دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران نشان از قدردانی از آنهاست.

علیرضا رئیسی شیخ رباط افزود: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را به انجام رساندند.

در پایان این دیدار آرامگاه مطهر شهید داریوش محمدی اولین شهید انقلاب در شهرستان مسجدسلیمان غبار روبی و ‌عطر افشانی گردید.

عکاس: امیر حیدری