دیدار فرماندهی انتظامی شهرستان گتوندبامعاون فرماندار و کارکنان این شهرستان
دیدار فرماندهی انتظامی شهرستان گتوندبامعاون فرماندار و کارکنان این شهرستان

عصر اولین ها// فتح الله پارسایی فرماندهی انتظامی شهرستان گتوند به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت با حضور در فرمانداری این شهرستان و دیدار با معاونت فرماندار هفته دولت را به همه دولتمردان و کارکنان فرمانداری شهرستان گتوند تبریک و تهنیت گفت. فرمانده انتظامی شهرستان گتوند گفت:آغاز هفته دولت که یاد آور فداکاریهای فرزندان پاک نهاد […]

عصر اولین ها// فتح الله پارسایی فرماندهی انتظامی شهرستان گتوند به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت با حضور در فرمانداری این شهرستان و دیدار با معاونت فرماندار هفته دولت را به همه دولتمردان و کارکنان فرمانداری شهرستان گتوند تبریک و تهنیت گفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گتوند گفت:آغاز هفته دولت که یاد آور فداکاریهای فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشورخدمتگذاری شهیدان رجایی و با هنر است را تبریک نمود.
سرهنگ فتح الله پارسایی در ادامه اضافه کرد:به مناسبت هفته دولت و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می باشد.

 در پایان خاطر نشان کرد:هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیونها تن از ملت خود را همراه دارد. هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است. این هفته مبارک بر همه دولت مردانى که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند، خجسته و فرخنده باد. /خبرنگار:امیررضامیری