رئیس دادگستری خوزستان: تشکیل ستاد انتخاباتی قبل از موعد تبلیغات ممنوع است
رئیس دادگستری خوزستان: تشکیل ستاد انتخاباتی قبل از موعد تبلیغات ممنوع است

سایت خبری شهر اولین ها//تشکیل ستادهای انتخاباتی و رونمایی از آنها قبل از فرارسیدن موعد قانونی تبلیغات از مصادیق جرائم انتخاباتی است.رئیس ستاد رسیدگی و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خوزستان گفت: تشکیل ستادهای انتخاباتی و رونمایی از آنها قبل از فرارسیدن موعد قانونی تبلیغات از مصادیق جرائم انتخاباتی است. به گزارش سایت خبری شهر اولین […]

سایت خبری شهر اولین ها//تشکیل ستادهای انتخاباتی و رونمایی از آنها قبل از فرارسیدن موعد قانونی تبلیغات از مصادیق جرائم انتخاباتی است.رئیس ستاد رسیدگی و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خوزستان گفت: تشکیل ستادهای انتخاباتی و رونمایی از آنها قبل از فرارسیدن موعد قانونی تبلیغات از مصادیق جرائم انتخاباتی است.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، فرهاد افشارنیا در نشست ستاد رسیدگی و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی استان خوزستان اظهار کرد: نگرانی عمده ای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان وجود ندارد.

وی افزود: دستگاه های امنیتی و نهادهای نظامی، انتظامی و نظارتی اقدام های خوبی در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه گذشته برگزار شد صورت دادند و مرحله اول انتخابات در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: تلاش دشمن و مخالفان نظام نیز سیاه نمایی بیش نبود و به رغم این که تلاش کردند تا مشارکت مردم را کاهش دهند شاهد مشارکت ۵۸ درصدی مردم خوزستان و ۶۱ درصدی مردم کشور در این انتخابات بودیم که این مشارکت قابل مقایسه با هیچ کشور دیگری در دنیا نیست.

وی گفت: ممکن است تخلفاتی در برخی حوزه های انتخابیه صورت بگیرد اما آنچه مهم است این است نظام دخالتی در این تخلفات ندارد و با آن ها به شدت برخورد می کند.

رئیس کل دادگستری خوزستان تشکیل ستادهای انتخاباتی و رونمایی از آنها قبل از فرارسیدن موعد قانونی تبلیغات از مصادیق جرائم انتخاباتی دانست و از دادستان مرکز استان خواست تا در این خصوص تحقیق و اقدام های قانونی را به عمل آورند.

افشارنیا استقرار نمایندگان ویژه دادگستری استان برای پیگیری تخلفات و جرائم انتخاباتی در حوزه های قضایی را یکی از برنامه های این ستاد قلمداد کرد و به نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی و همچنین دادستان ها و روسای دادگستری های حوزه های انتخابیه دستور داد تا کسانی را که در بیرون از حوزه های اخذ رای اقدام به خرید و فروش رای می کنند شناسایی و به سرعت دستگیر کنند.

بر اساس این گزارش انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند پارسال برگزار شدکه شش حوزه انتخابیه خوزستان به مرحله دوم کشیده شده و انتخابات دور دوم ۱۰ اردیبهشت امسال برگزار می شود.