سرپرست هیأت نجات غریق مسجدسلیمان: طی پنج ماه اخیر توانستیم زمینه اشتغال ۴۲ نفر از جوانان شهرستان را ایجاد کنیم
سرپرست هیأت نجات غریق مسجدسلیمان: طی پنج ماه اخیر توانستیم زمینه اشتغال ۴۲ نفر از جوانان شهرستان را ایجاد کنیم

شهر اولین ها// سرپرست هیأت نجات غریق مسجدسلیمان گفت:خوشبختانه طی پنج ماه اخیر توانستیم در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی حل مشکل اشتغال جوانان ، ۴۲ نفر از جوانان شهرستان در استخرهای شهرستان بعنوان ناجی غریق مشغول بکار شوند. مهران حسنوند در گفتگو با شهر اولین ها در خصوص عملکرد پنج ماه اخیر […]

شهر اولین ها// سرپرست هیأت نجات غریق مسجدسلیمان گفت:خوشبختانه طی پنج ماه اخیر توانستیم در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی حل مشکل اشتغال جوانان ، ۴۲ نفر از جوانان شهرستان در استخرهای شهرستان بعنوان ناجی غریق مشغول بکار شوند.

مهران حسنوند در گفتگو با شهر اولین ها در خصوص عملکرد پنج ماه اخیر هیأت نجات غریق شهرستان خاطرنشان ساخت: از ۸ استخر موجود در شهرستان توانستیم پروانه بازگشایی و فعالیت ۵ استخر را صادر کنیم و در همین راستا نیز ۴۲ نفر از ناجیان غریق شهرستان در حوزه آقایان و بانوان مشغول به کار شوند.

وی افزود: برگزاری کلاسهای آمادگی ناجیان غریق و کلاس درجه دو نجات غریق به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان از جمله فعالیتهای آموزشی این هیأت بوده که این کلاسها در سنوات قبل در اهواز و حتی خارج از استان برگزار می شد.ضمن اینکه برای اولین بار شاهد این هستیم که هیچگونه ناجی غریق غیربومی در شهرستان مشغول به فعالیت نمی باشد.

حسنوند بیان داشت: متأسفانه تا پیش از این در شهرستان به مقوله نجات غریق که دو بُعد ورزشی و اشتغال را در خود دارد توجه کمتری می شد که با تلاش آقای البرز حاجی پور رییس اداره ورزش شهرستان و حمایت آقایان کیانی زاده مدیرکل ورزش استان و مهندس حاجیان رییس هیأت نجات غریق استان توانسته ایم در این ورزش به پیشرفت قابل توجهی دست پیدا کنیم.

مدرس ملی غواصی و نجات غریق کشور با بیان این مطلب که تمامی شاخص ها و فعالیتهای این هیأت در شهرستان منطبق بر قوانین فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران می باشد اظهار داشت: خوشبختانه توانسته ایم تلاش ۳۷ ساله در زمینه نجات غریق را طی پنج ماه اخیر عملی کنیم که سازماندهی و صدور پروانه بازگشایی استخرهای شهرستان و اشتغال ۴۲ نفر از ناجیان غریق در این زمینه بخشی از این فعالیتها بوده است.