راه اندازی مشاوره رایگان تلفنی برای هموطنان
راه اندازی مشاوره رایگان تلفنی برای هموطنان

عصر اولین ها//سازمان بهزیستی اقدام به راه اندازی صدای مشاور کرده است تا خدمات مشاوره ای گوناگونی را به به صورت رایگان هم استانی های گرامی ارائه دهد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری از استان خوزستان، این روزها استرس یا فشار روانی جزیی از زندگی همه شده است در واقع فشاری که فرد […]

عصر اولین ها//سازمان بهزیستی اقدام به راه اندازی صدای مشاور کرده است تا خدمات مشاوره ای گوناگونی را به به صورت رایگان هم استانی های گرامی ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری از استان خوزستان، این روزها استرس یا فشار روانی جزیی از زندگی همه شده است در واقع فشاری که فرد در موقعیت های استرس زا احساس می کند که باید راهکارهای مناسبی برای برطرف کردن این مشکل انتخاب شود.

اگر به استرس و فشارهای روانی به وجود آمده بی اهمیتی شود در آینده برای فرد مشکلات بیشتری به وجود می آید و گاهی خیلی حاد می شود که برای رفع آن نیاز است که روانشناس و گاهی هم روان پزشک دخالت کنند.

به منظور کمک به سلامت روان هموطنان سازمان بهزیستی اقدامات خوبی را انجام داده است تا همه شهروندان بتوانند با استفاده از آن مشکلات خود را برطرف کنند.

ارائه مشاوره تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان

در استان خوزستان نیز در همین راستا سازمان بهزیستی اقدام به راه اندازی صدای مشاور کرده است تا خدمات مشاوره ای گوناگونی را به هم استانی های گرامی ارائه دهد.

هم استانی های عزیز استان خوزستان می توانند مشکلات خود را با شماره ۱۴۸۰ اداره کل بهزیستی استان خوزستان در میان بگذارند.

کارشناسان مرکز مشاوره اداره کل بهزیستی استان خوزستان آمادگی پاسخگویی به مشکلات خانوادگی، اعتیاد، کودک و نوجوان، شغلی هستند.

همچنین در مرکز مشاوره ۱۴۸۰ اداره کل بهزیستی استان خوزستان مشاوره های حقوقی نیز برای افرادی که در این زمینه سوالاتی دارند و نیازمند دریافت مشاوره هستند نیز ارائه می شود.

مشاوره تحصیلی نیز یکی دیگر از خدماتی است که در مرکز مشاوره ۱۴۸۰ اداره کل بهزیستی استان خوزستان به دانش آموزان و دانشجویان ارائه خواهد شد.

پاسخگویی به مشکلات دریانوردان و خانواده های آنها

همچنین مشاوره های تربیتی، مشاوره های پیش از ازدواج استرس و اضطراب ناشی از ویروس کرونا نیز در مرکز مشاوره ۱۴۸۰ اداره کل بهزیستی استان خوزستان انجام می شود.

مشاوران در مرکز مشاوره ۱۴۸۰ اداره کل بهزیستی استان خوزستان آمادگی پاسخگویی به مشکلات دریانوردان و خانواده های عزیز آنها را نیز دارند.

هم استانی های گرامی می توانند مشکلات سلامت روان و بالینی خود را با مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰ اداره کل بهزیستی استان خوزستان در میان بگذارند تا برای حل آن چاره اندیشی شود.

به گفته مسئولان اداره کل بهزیستی استان خوزستان تمام تماس های مردمی با خط صدای مشاور ۱۴۸۰، محرمانه و امن است و همه افراد جامعه می توانند مشکلات و مواردی که طرح کردن آنها به صورت حضوری برایشان مشکل و سخت است، به صورت تلفنی با مشاوران مرکز در میان بگذارند.

مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ این امکان را فراهم کرده است تا افراد نیازمند به مشاوره در زمان دلخواه خود در هر مکانی که به تلفن دسترسی دارند بدون هیچ هزینه ای و به صورت رایگان از خدمات مشاوره کارشناسان خبره صدای مشاور بهره مند شوند.

کاهش آسیب های اجتماعی به طور رایگان

صدای مشاور ۱۴۸۰ اداره کل بهزیستی استان خوزستان با ارائه خدمات تخصصی مشاوره روانشناختی در کنار شما است.

صدای مشاور ۱۴۸۰ اداره کل بهزیستی استان خوزستان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به طور رایگان از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در تمامی نقاط استان در دسترس مردم است.

همچنین صدای مشاور ۱۴۸۰ اداره کل بهزیستی استان خوزستان در ایام کرونا از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب به هم استانی های گرامی خدمات مشاوره ای ارائه می دهد.

هم استانی های عزیز ساکن در شهرستان های اهواز، آبادان، اندیمشک، ایذه، امیدیه، باغملک، بهبهان، رامهرمز، ماهشهر، دزفول، مسجدسلیمان، شوشتر، شوش دانیال، دشت آزادگان، لالی، اندیکا، خرمشهر، شادگان، گتوند، هویزه، حمیدیه، هندیجان، هفتگل، باوی و کارون می توانند با گرفتن شماره ۱۴۸۰ مشکلات و سوالات روانشناختی خود را با مشاوران در میان بگذراند.