رتبه‌ سوم خوزستان در همایش “مدرسه ایرانی معماری ایرانی”
رتبه‌ سوم خوزستان در همایش “مدرسه ایرانی معماری ایرانی”

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان از کسب رتبه‌های برتر در سومین همایش بین المللی و دهمین همایش و نمایشگاه ملی مدرسه ایرانی معماری ایرانی توسط این اداره‌کل خبر داد. محمد سعیدی‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: محورهای این همایش در حوزه طراحی در بخش‌های حرفه‌ای در بستر شهری و بخش حرفه‌ای در بستر روستایی، حوزه […]

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان از کسب رتبه‌های برتر در سومین همایش بین المللی و دهمین همایش و نمایشگاه ملی مدرسه ایرانی معماری ایرانی توسط این اداره‌کل خبر داد.

محمد سعیدی‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: محورهای این همایش در حوزه طراحی در بخش‌های حرفه‌ای در بستر شهری و بخش حرفه‌ای در بستر روستایی، حوزه دانشجویی، حوزه مدارس اجرا شده، مستند نگاری نقادانه و مقاله بوده است.

 وی افزود: در بخش محور کارهای اجرا شده خوزستان دو رتبه برتر و شایسته تقدیر را کسب کرد و نیز در حوزه مقاله دو رتبه برتر و شایسته تقدیر از سوی زینب زارعی کسب شد.

سعیدی‌پور گفت: دهمین همایش و نمایشگاه ملی و سومین همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی ۱۴ اسفند ماه در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد. این همایش در راستای هویت بخشی به فضاهای آموزشی، با همکاری دانشجویان و اساتید معماری، جامعه مهندسین مشاور کشور و صاحب نظران در عرصه معماری کشور برگزار شده است.

  • منبع خبر : ایسنا