رد پای دلالان و عدم نظارت مسئولان عامل گرانی اجاره بها در ایذه است
رد پای دلالان و عدم نظارت مسئولان عامل گرانی اجاره بها در ایذه است

عصر اولین ها// اجاره و خرید مسکن در شهر ایذه در نبود نظارت و ابزار برخورد کافی، نسبت به سال گذشته افزایش سر سام آوری  داشته است. افزایش عجیب و غریب اجاره‌های مسکن در شهر ایذه که همه را ناراضی کرده و آنها دلیل اصلی افزایش قیمت مسکن را رد پای دلالان و نبود نظارت می […]

عصر اولین ها// اجاره و خرید مسکن در شهر ایذه در نبود نظارت و ابزار برخورد کافی، نسبت به سال گذشته افزایش سر سام آوری  داشته است.

افزایش عجیب و غریب اجاره‌های مسکن در شهر ایذه که همه را ناراضی کرده و آنها دلیل اصلی افزایش قیمت مسکن را رد پای دلالان و نبود نظارت می دانند. 

یک حساب و کتاب سر انگشتی نشان می‌دهد، که اجاره بها در شهر ایذه به طور قابل توجهی افزایش داشته است و این افزایش اجاره بها شرایط را برای بسیاری از مردم سخت‌تر از گذشته کرده است.

گرانی و ارزانی قیمت رهن و اجاره در ایذه به انصاف و وضعیت مالی صاحب خانه باز می‌گردد و مستأجر با هر شرایطی مجبور به پذیرش نرخ جدید است چرا که امیدی برای یافتن خانه‌ای ارزان‌تر ندارد.

بالا رفتن قیمت مسکن و اجاره بها در یکسال گذشته، مردم را در یافتن مسکن مناسب و متناسب با میزان بودجه آنها با مشکل روبرو کرده و به گفته آنها خرید و حتی اجاره مسکن به یک آرزوی محال تبدیل شده. 

مشاوران املاک هم با بیان اینکه میزان تقاضا برای مسکن بیشتر از عرضه آن توسط فروشندگان شده، معتقدند در این شرایط فروشندگان تعیین کننده اصلی قیمت هستند و بر این اساس روز به روز بر قیمت ملک خود اضافه می‌کنند و هیچ نهادی هم بر این موضوع نظارت ندارد.

  • منبع خبر : تسنیم