رقابت چهره های جدید انتخابات مسجدسلیمان
رقابت چهره های جدید انتخابات مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها//انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان برای دومین بار در 10 دوره گذشته به مرحله دوم کشیده شده است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از بدر پرس، به جز دوره چهارم که ناصر سهرابی در مرحله دوم توانست به مجلس راه پیدا کند، در سایر دوره ها، […]

سایت خبری شهر اولین ها//انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان برای دومین بار در 10 دوره گذشته به مرحله دوم کشیده شده است.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از بدر پرس، به جز دوره چهارم که ناصر سهرابی در مرحله دوم توانست به مجلس راه پیدا کند، در سایر دوره ها، نمایندگان این حوزه انتخابیه در همان مرحله اول برگزیده شدند.
 با حضور کاندیداهای متعدد، آرای قومی و طایفه ای تقسیم شد و هیچیک از کاندیداها موفق به کسب حدنصاب کافی برای پیروزی نشد. از این رو دهمین دوره انتخابات مجلس در این دیار یکبار دیگر به دور دوم کشیده شد.
از مجموع 106هزار و 636 رای ماخوذه، علی عسگر ظاهری با 25هزار و 466رای و علیرضا ورناصری با 23هزار و 367 رای به دور دوم راه یافتند.
حمایت اصلاح طلبان از ظاهری
از سوی دیگر ورناصری که سابقا نظامی بوده مورد حمایت محسن رضایی است در حالیکه گفته می شود ظاهری مورد حمایت برادر وی یعنی امیدوار رضایی است.
برخی ناظران و تحلیل گران انتخاباتی در مسجدسلیمان معتقدند حمایت اصلاح طلبان از ظاهری، کفه ترازو را به سود وی سنگین کرده است.
ظاهری متولد سال ۱۳۳۶  مسجدسلیمان، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و از مدیران خوزستان در سال های نه چندان دور بوده است. او مسولیت های مختلفی بعهده داشته که از آن جمله می توان به مدیریت عاملی هلال احمر استان و مدیرکلی بهزیستی خوزستان اشاره نمود.
دیدگاههای او نزدیک به دولت روحانی است و هوادارانش وی را یک مدیر تکنوکرات می دانند. بر همین اساس، او با رای شورای سیاستگزاری اصلاح طلبان خوزستان، کاندیدای این جریان سیاسی شده است.
علیرضا ورناصری هم متولد سال42 در اندیکاست. او در دوران جنگ، مدارج مختلقی در سطوح فرماندهی سپاه سپری نمود.او دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل است.
فرماندهی سپاه پاسداران در شهرستان های مسجدسلیمان و فارسان از دیگر مسولیت های وی بوده است. وی از سال ۱۳۸۸ تاکنون در دبیرخانه مجمع مصلحت نظام به عنوان مشاور محسن رضایی را فعالیت می کند.
ورناصری اصولگراست و در مرحله اول انتخابات نیز مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان بوده است.