روایت بختیاری‌زاده از حواشی اخیر تمرینات نفت : فکر نمی‌کردم با چاقو جلوی من جولان بدهند
روایت بختیاری‌زاده از حواشی اخیر تمرینات نفت : فکر نمی‌کردم با چاقو جلوی من جولان بدهند

شهر اولین ها//چند روز پیش در تمرینات تیم دسته اولی نفت مسجدسلیمان اتفاقات عجیبی رخ داد و چند نفر با چاقو و قمه قصد حمله به کادر فنی و برخی مسئولان نفت مسجدسلیمان را داشتند هرچند که در نهایت اتفاق بدی رخ نداد. به گزارش شهر اولین ها، با این حال سهراب بختیاری‌‌زاده از این […]

شهر اولین ها//چند روز پیش در تمرینات تیم دسته اولی نفت مسجدسلیمان اتفاقات عجیبی رخ داد و چند نفر با چاقو و قمه قصد حمله به کادر فنی و برخی مسئولان نفت مسجدسلیمان را داشتند هرچند که در نهایت اتفاق بدی رخ نداد.

به گزارش شهر اولین ها، با این حال سهراب بختیاری‌‌زاده از این موضوع به شدت ناراحت است. او به خبرورزشی می‌گوید: اینجا خیلی‌ها به من و تیم محبت دارند که تعدادشان کم نیست. ۳، ۴ نفر هستند که می‌خواهند نظم تیم را به هم بریزند و حتی با زنگ زدن و اس‌ام‌اس دادن من را تهدید می‌کنند. ما یکسری از بازیکنان را بر اساس سلیقه فنی حفظ کردیم و تعدادی را هم نخواستیم که این در فوتبال اصلاً عجیب نیست. این افراد تهدید کردند که چند بازیکن حتماً باید در تیم باشند و این در حالی است که من اجازه نمی‌دهم هیچ عزیزی در هر پستی به من بازیکن تحمیل کند.
او ادامه می‌دهد: در اواخر تمرین بود که چند نفر با چاقو و قمه به محل تمرین آمدند و برای خودشان دور می‌زدند و فحاشی می‌کردند. البته یکسری از تماشاگران جلوی آنها درآمدند ولی به وجود آمدن چنین صحنه‌هایی واقعاً زشت بود. وقتی می‌خواهی جایی را درست کنی و تفکرات و سیستم یک مجموعه را عوض کنی، طبیعتاً کار بسیار سخت است. هواداران واقعی مسجدسلیمان و فوتبال‌دوستان این شهر بدانند من حاضر نیستم با ذلت مربیگری کنم و حتی اگر یک روز مربیگری کنم، دوست دارم با عزت باشد.
سهراب در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: ما می‌خواستیم به اردوی تهران برویم اما مشکلات مالی اجازه نداد که این کار صورت بگیرد و این در حالی است که تیم‌های رقیب ما قراردادهای خوب امضا می‌کنند و شرایط مالی‌شان بسیار خوب است. حالا برخی از سایت‌ها که توسط عده‌ای تحت فشار قرار می‌گیرند، خبر می‌دهند که بودجه تیم ما ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است، در صورتی که این‌طور نیست. برای نفت مسجدسلیمان که شهر اولین‌ها نامیده شده است، بسیار زشت است که برخی دست به چنین حرکاتی بزنند و مردم خوب و فوتبال‌دوست این شهر را با کارهای‌شان زیر سؤال ببرند. واقعاً فکر نمی‌کردم با چاقو جلوی من جولان بدهند و به خانواده‌ام فحاشی کنند.