روز پرکار دکتر علیرضا ورناصری با مسئولین استان
روز پرکار دکتر علیرضا ورناصری با مسئولین استان

شهر اولین ها// در ادامه رایزنی های منتخب مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان ، لالی، اندیکا و هفتکل با مسئولین استانی با دکتر کوروش کیانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان دیدار و به گفتگو پرداخت. به گزارش شهر اولین ها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر دکتر علیرضا ورناصری در این […]

شهر اولین ها// در ادامه رایزنی های منتخب مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان ، لالی، اندیکا و هفتکل با مسئولین استانی با دکتر کوروش کیانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان دیدار و به گفتگو پرداخت.

به گزارش شهر اولین ها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر دکتر علیرضا ورناصری در این دیدار وی بر لزوم حفاظت مستمر از منابع طبیعی و مراتع حفاظتی و ایجاد و تجهیز تفرجگاه ها وپارک های جنگلی منطقه اشاره داشتند.

در ادامه ایشان با مهندس فتح الله ابوعلی مدیرکل شیلات استان خوزستان دیدار نمود که از محورهای اصلی این دیدار و گفتگو میتوان به بررسی و برنامه ریزی مربوط به شناسایی منابع آبی مستعد پرورش آبزیان جهت رشد و توسعه اقتصادی منطقه اشاره کرد.

سپس دکتر ورناصری با مسلم رحیمی مدیرکل صدا وسیمای استان خوزستان نیز به دیدار و گفتگو پرداخت.

طی این نشست دکتر ورناصری بر لزوم اهتمام این سازمان در خصوص توسعه رسانه ها و انعکاس ظرفیت های انسانی و منطقه تاکید نمود.

وی با اشاره به پتانسیل بالای این سازمان در خصوص ورود رسانه های دیداری و شنیداری در معرفی و شناساندن مزیت ها و توانمندی های پیدا و پنهان منطقه بر لزوم تحقق این مهم اشاره داشتند.