روند ابتلا به کرونا در شهرستان گتوند روند ثابتی است
روند ابتلا به کرونا در شهرستان گتوند روند ثابتی است

عصر اولین ها//صیدی پور مسئول ستاد کرونا بیان داشت :روند ابتلا به کرونا در شهرستان گتوند روند ثابتی است که با شیب کمی افزایشی است و در صورتی که رعایت پروتکل ها صورت نگیرد روند بیماری مجدد افزایشی خواهد شد. جلسه شماره ۱۰۱ ستاد مبارزه با کرونا در تاریخ ۲۹ تیر در محل فرمانداری شهرستان […]

عصر اولین ها//صیدی پور مسئول ستاد کرونا بیان داشت :روند ابتلا به کرونا در شهرستان گتوند روند ثابتی است که با شیب کمی افزایشی است و در صورتی که رعایت پروتکل ها صورت نگیرد روند بیماری مجدد افزایشی خواهد شد.

جلسه شماره ۱۰۱ ستاد مبارزه با کرونا در تاریخ ۲۹ تیر در محل فرمانداری شهرستان با حضور محمد جونی معاون فرماندار و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش عصر اولین ها، صیدی پور مسئول ستاد کرونای شهرستان گزارشی از روند کرونا و اقدامات ستاد در این خصوص بیان داشتند.

صیدی پورگفت: از ابتدای کرونا در شهرستان تاکنون۵۳۰۴ نفر به این بیماری مبتلا شدند که خوشبختانه ۹۱ ٪ آنها به صورت سرپایی درمان و ۴۵۳ نفر دیگر بستری شدند.
همچنین ایشان در خصوص نوع جدید کرونا دلتا گفتند: که این ویروس جدید افراد سن پایین را هم درگیر می‌کند و علائم آن سردرد، آبریزش بینی، بدن درد و شبیه به سرماخوردگی است که بنابر اعلام ستاد ملی کرونا در کشور ما نیز این گونه ویروس شایع شده است .

در پایان صیدی پوردرخصوص روند واکسیناسیون اعلام کرد :
در حال حاضر در شهرستان واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال در حال انجام است و با تلاش مدافعان سلامت و استقبال مردم بیش از ۷۵ درصد جمعیت سالمندان شهرستان در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند. اما به معنای این نیست که تین افراد رعایت پروتکل ها را کنار گذاشته بلکه همانند قبل باید پروتکل های بهداشتی مانند ماسک زدن، عدم شرکت در تجمعات و مراسمات و فاصله گذاری را رعایت کنند.

در پایان این جلسه شهردار گتوند از کادر درمان نیروهای انتظامی بسیج هلال احمر و… تشکر نمود. لازم به ذکر است که این جلسه با حضور معاون فرماندار، شهردار گتوند، مسئول ستاد کرونا شهرستان، جانشین نیروی انتظامی وجمعی از مسولین برگزار شد/خبرنگار امیررضا میری