رونمایی از اولین تقویم زیست محیطی شهرستان اندیمشک +تصاویر
رونمایی از اولین تقویم زیست محیطی شهرستان اندیمشک +تصاویر
از اولین تقویم زیست محیطی شهرستان اندیمشک رونمایی شد.

عصر اولین ها// طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و علاقمندان به محیط زیست و طبیعت از اولین تقویم زیست محیطی شهرستان اندیمشک رونمایی شد.

به گزارش عصر اولین ها، مراسم رونمایی از اولین تقویم زیست محیطی شهرستان اندیمشک با تلاش انجمن زیست محیطی دارستان و همراهی جمعی از مسئولین، جامعه محلی و اداره محیط زیست شهرستان برگزار شد. احمد قلاوند فعال محیط زیست شهرستان اندیمشک در این مراسم ضمن تشکر از حضور علاقمندان در این مراسم گفت: هدف از تدوین این سالنامه یافتن راهی برای آشتی با طبیعت و یادآوری اهمیت حفظ گونه‌های جانوری و گیاهی بوده است.
وی افزود: این سالنامه بر اساس مناسبت‌های زیستی مانند زاد و ولد، رویش و ثمردهی گونه‌های با اهمیت بومی بنا شده است. گونه‌های جانوری مانند انواع جکو، کبک و تیهو ،سمندر لرستانی و غیره و همچنین گونه‌های گیاهی مانند بلوط ، کنار و رملیک و غیره از جمله موارد مدنظر در تدوین این تقویم زیست محیطی بوده است.
قلاوند همچنین بیان داشت: با توجه به استقبال دوستداران محیط زیست تصمیم بر آن شد تا فعالین محیط زیست شهرستان، بومیان منطقه و جامعه محلی فعالیت‌های زیست محیطی خود را به صورت هدفمند و منظم بر اساس این تقویم هماهنگ کنند.