از سرمایه گذاری بخش خصوصی در سینما هلال استقبال می کنیم/مسئولین شهری تلاش کنند تا آشتی مردم با سینما صورت بگیرد
از سرمایه گذاری بخش خصوصی در سینما هلال استقبال می کنیم/مسئولین شهری تلاش کنند تا آشتی مردم با سینما صورت بگیرد

سایت خبری شهر اولین ها//رییس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان از آمادگی این اداره جهت واگذاری مدیریت سینما به بخش خصوصی خبر داد. فریدون رفیعی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری شهر اولین ها گفت: نواقص جزیی سینما هلال شهرستان در حال برطرف شدن می باشد و این مکان بزودی افتتاح می شود. وی همچنین اظهار […]

سایت خبری شهر اولین ها//رییس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان از آمادگی این اداره جهت واگذاری مدیریت سینما به بخش خصوصی خبر داد.
فریدون رفیعی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری شهر اولین ها گفت: نواقص جزیی سینما هلال شهرستان در حال برطرف شدن می باشد و این مکان بزودی افتتاح می شود.
وی همچنین اظهار داشت: کارشناسان اداره کل ارشاد عمده نواقص فعلی سینما را جانمایی دستگاه آبسردکن ،بهسازی سیستم اطفاء حریق و درب خروج اضطراری عنوان داشته اند که پس از رفع نواقص این مکان به احتمال زیاد در کمتر از یکماه آینده آماده خواهد شد.
رفیعی با بیان این موضوع که در حال حاضر تقویت وسایل خنک کننده،بهسازی اتاق بلیت فروشی و اتاق رختکن جهت نمایش تئاتر و تعمیرات موتور برق و برق اضطراری در اولویت کاری قرار دارند افزود: تلاش ما این است که سینما هلال با امکانات بیشتری به بهره برداری برسد و پیمانکار نیز حدود یک هفته جهت انجام موارد فوق شروع بکار نموده است.
رییس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان تصریح کرد:عمده ترین تلاش موجود در قبال صنعت سینما ترغیب شهروندان به حضور در این مکان و آشتی دوباره آنان با سینما خواهد بود که این مهم با تلاش کلیه مسئولین شهرستان از جمله امام جمعه محترم ، فرماندار،شهردار و… محقق خواهد شد.
رفیعی در خاتمه با امید به تلاش فعالین فرهنگی در زمینه اشاعه فرهنگ استفاده از سینما تصریح کرد: از حضور سرمایه گذاران و مدیران بخش خصوصی در مدیریت سینما هلال استقبال خواهیم نمود ،چرا که با سرمایه گذاری در این بخش درآمدهای خوبی را نیز بدست خواهند آورد و مکان فعلی سینما هلال برای اجرای همایش ها ،سخنرانی ها و سایر فعالیت های مشابه آماده خدمت رسانی خواهد شد.