زدودن غبار محرومیت از چهره مناطق محروم خوزستان
زدودن غبار محرومیت از چهره مناطق محروم خوزستان
مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از حضور نیرو‌های جهادی در قالب ۱۵ هزار نفر روز کار برای خدمت رسانی به مردم به ویژه مردم مناطق محروم در ایام نوروز در سطح استان خبر داد.

عصر اولین ها// سرهنگ یونس زبیدی گفت: برای حضور گروه‌های جهادی در نوروز ۱۴۰۱ برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده است.

به گفته او امسال یک قرارگاه ملی در اندیکا برای گروه‌های جهادی و یک قرارگاه استانی به نام قرارگاه شهید حسین پور نیز در اندیکا برای خدمت رسانی به مردم در نظر گرفته شده

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان  از تدارک ۴ قرارگاه فرعی بسیج شامل بسیج دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و جامعه پزشکی  خبر داد.

این مقام مسئول می‌گوید: یکهزار و ۵۰۰ نیروی جهادی در حداقل۱۰ روز اردوی جهادی برگزار می‌کنند.

سرهنگ زبیدی گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی ساخت مسجد و نمازخانه به وسیله بسیج طلاب  انجام و بسیج دانش آموزی در حوزه مقابله با ریزگرد‌ها یکی از معضلات خوزستان است همکاری می‌کنند.

 او می‌گوید: از برنامه‌های  بسیج جامعه پزشکی  نیز حضور در  در روستا‌ها بوده که با ویزیت رایگان به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی می‌پردازند.

مناطق هدف خدمات جهادی شامل  مناطق محروم سطح خوزستان، مناطق زلزله زده اندیکا، مناطق محروم و سیل زده، شهرستان‌ها و روستا‌های که با تنش آبی مواجه هستند و مناطق دور دست و صعب العبور که خدمات درمانی در دسترس ندارند،   است.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان