ساخت یک واحد آموزشی در مناطق زلزله زده اندیکا
ساخت یک واحد آموزشی در مناطق زلزله زده اندیکا

همزمان با روز دانش آموز مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان از احداث یک واحد آموزشی در مناطق زلزله زده اندیکا خبر داد. به گزارش عصر اولین ها، دکتر یوسف داودی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان (کارآفرین و مدیرجهادی منتخب کشور) از ساخت یک واحد آموزشی در یکی از مناطق محروم و دورافتاده زلزله زده اندیکا […]

همزمان با روز دانش آموز مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان از احداث یک واحد آموزشی در مناطق زلزله زده اندیکا خبر داد.

به گزارش عصر اولین ها، دکتر یوسف داودی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان (کارآفرین و مدیرجهادی منتخب کشور) از ساخت یک واحد آموزشی در یکی از مناطق محروم و دورافتاده زلزله زده اندیکا خبرداد و گفت: این واحدآموزشی که شامل دبستان سه کلاسه است با هزینه شخصی ساخته می شود.

گفتنی است طی هفته های اخیر اقدامات اجرایی برای بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا آغاز شده و تقسیم کار لازم بین دستگاه‌ها و گروههای جهادی نیز انجام شد.
از طرفی خلیلیان استاندار خوزستان نیز اظهار داشت: مدارس نیازمند تعمیرات و یا اختصاص کانکس ظرف یکماه به بهره‌برداری خواهند رسید و کار بازگشایی مدارس مناطق زلزله زده تا آخر آبان ماه انشالله به تدریج هر واحد آموزشی که آماده شد، انجام می‌شود.