سارقین لوله های آب روستاهای اندیکا دستگیر شدند
سارقین لوله های آب روستاهای اندیکا دستگیر شدند

شهر اولین ها//با تلاش نیروی انتظامی و بسیج سپاه سارقین ظرف کم تر از ۱۰ ساعت دستگیر شده و اموال به این امور بازگردانده شد. سارقین لوله های آبرسانی به چند روستای شهرستان اندیکا ظرف کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت آب […]

شهر اولین ها//با تلاش نیروی انتظامی و بسیج سپاه سارقین ظرف کم تر از ۱۰ ساعت دستگیر شده و اموال به این امور بازگردانده شد.

سارقین لوله های آبرسانی به چند روستای شهرستان اندیکا ظرف کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان محسن طهماسبی گفت: این لوله ی خط انتقال به منظور پشتیبانی از تاسیسات روستای طالپا و در راستای پدافند غیر عامل کارگزاری شده بود تا در زمان بروز مشکل برای آبرسانی به روستاها از آن استفاده شود.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان اندیکا ادامه داد: سارقین با شناسایی منطقه و خط انتقال اقدام به سرقت ۹۰ متر لوله گالوانیزه به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کرده بودند. وی افزود: با تلاش نیروی انتظامی و بسیج سپاه سارقین ظرف کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شده و اموال به این امور بازگردانده شد.طهماسبی اظهار کرد: این خط انتقال بیش از ۸۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ نفر را تحت پوشش داشت که با توجه به رعایت اصل پدافند غیرعامل هیچ گونه مشکلی در آبرسانی به روستاییان بوجود نیامد.

وی بیان کرد: آب و فاضلاب روستایی شهرستان اندیکا تاسیسات آبرسانی زیادی تحت پوشش دارد که در مناطق کوهستانی و دور از روستا قرار دارند، به همین سبب گشت زنی و نگهبانی برای صیانت از اموال دولتی توسط نگهبان تاسیسات و نیروی انتظامی و بسیج سپاه در حال انجام است.