ساماندهی رفع نقاط حادثه خیز در اهواز
ساماندهی رفع نقاط حادثه خیز در اهواز

عصر اولین ها// مدیر شهرداری منطقه ۲ اهواز بر لزوم ساماندهی مشکلات ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز در این کلانشهر تاکید کرد. محمد سعید حردانی، مدیر شهرداری منطقه ۲ اهواز گفت: کاهش بار ترافیکی خیابان ها، احداث سرعت گیرها، ساماندهی میادین شهر و رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای برای کاهش تصادفات و تسهیل در رفت […]

عصر اولین ها// مدیر شهرداری منطقه ۲ اهواز بر لزوم ساماندهی مشکلات ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز در این کلانشهر تاکید کرد.

محمد سعید حردانی، مدیر شهرداری منطقه ۲ اهواز گفت: کاهش بار ترافیکی خیابان ها، احداث سرعت گیرها، ساماندهی میادین شهر و رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای برای کاهش تصادفات و تسهیل در رفت و آمد از اولویت‌های کاری شورای ترافیک است و تمام دستگاه‌ها باید همکاری و هماهنگی لازم در این جهت را با یکدیگر داشته باشند.

او در ادامه بیان داشت: طرح‌های پیشنهادی در این شورا باید در زمینه رفع مشکلات و رفاه شهروندان بوده و ضمانت اجرایی داشته باشند و انتظار می‌رود مصوبات جلسه شورای ترافیک علمی و کارشناسی شده باشد تا مسائل و مشکلات شهر مرتفع شود.

حردانی ادامه داد: با توجه به اینکه زمین‌های خالی سیمای بصری شهر را مخدوش می‌کند و اگر از وجود زباله، خاک و نخاله پاک سازی نشود محلی برای فعالیت حشرات و جوندگان موذی می‌شود که سلامت شهروندان را به خطر خواهد انداخت.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان